بندرعباس؛

نتایج روز نخست قایقرانان تیم تایدواتر هرمزگان در کاپ ۳ جهانی دانمارک

آروز حکیمی عضو تیم تایدواتر هرمزگان(نماینده ایران) در روز نخست مسابقات قایقرانی کاپ ۳ جهانی آبهای آرام در کپنهاگ دانمارک به فینال B ماده کایاک تکنفره پانصد متر صعود کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباسدر این رقابتها و در گروه چهار مرحله مقدماتی ماده کایاک تکنفره پانصد متر، آرزو حکیمیبه مصاف رقبایی از قزاقستان، تونس، ترکیه، لهستان، مجارستان، آلمان و ازبکستان رفت که در پایان با زمان ۲:۰۵/۳۱۴ دقیقه ششم شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ویدر مرحله نیمه نهایی نیز در مصاف با قایقرانان کشورهای چین، ترکیه، نروژ، آلمان، روسیه، کانادا، انگلیس و نیوزلند، با زمان ۲:۰۵/۶۹۲ دقیقه در رده هشتم ایستاد و راهی فینالBشد.

اما در سایر مواد، در گروه دو مرحله مقدماتی ماده کایاک تکنفره پانصد متر هدیه کاظمی با قرار گرفتن در مکان هفتم از صعود به مرحله بعد بازماند.

در ماده کایاک دو نفره پانصد متر نیز تیم دو نفره مهسا آذری و مائده طهماسبی پس از کسب عنوان ششمی در مرحله مقدماتی، در نیمه نهایی هشتم شد و به فینال صعود نکرد.

همچنین مینا عبداللهی در ماده کایاک تکنفره هزارمتر پس از قرار در مکان ششم مرحله مقدماتی و صعود به نیمه نهایی در این مرحله نیز ششم شد و از دور رقابتها کنار رفت.

اما در ادامه این پیکارها امروز( شنبه) نمایندگان ایران در مواد مختلف بخش بانوان و مردان با حریفان خود رقابت می کنند.

مسابقات قایقرانی کاپ۳جهانی آبهای آرام با شرکت ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان از دیروز در شهر کپنهاگ دانمارک آغاز شده و فردابه پایان می رسد.

تیم تایدواتر هرمزگان با ترکیبهدیه کاظمی، سارا کاظمی، مینا عبداللهی، کیانا کمال زاده، مائده طهماسبی، آرزو حکیمی، مهسا آذری و سارا حنیفه زاده به مربیگری آرزو پاسلار به عنوان نماینده ایران در بخش بانوان این رقابتها شرکت کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.