منصوریان:

از استقلالی‌ها می‌خواهم کاپیتان سابق خود را فردا تنها نگذارند/رقابتی به نام دربی بین من و گل‌محمدی وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از تمام هواداران استقلالی می‌خواهم که در بازی فردا کاپیتان سابق خود را تنها نگذارند و می‌خواهم وقتی به ورزشگاه تختی می‌روم جمعیت ما سه برابر ذوبی‌ها باشد.

از استقلالی‌ها می‌خواهم کاپیتان سابق خود را فردا تنها نگذارند/رقابتی به نام دربی بین من و گل‌محمدی وجود نداردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا منصوریان قبل از بازی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: به طور حتم بازی فردا بازی سرنوشت‌سازی برای تیم ما خواهد بود و خوشحالم که توانستیم از لیگ برتر سربلند بیرون بیاییم و در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان سرباز وطن پرچم دار خوبی باشیم.

وی بیان کرد: بازی مهمی را در پیش رو داریم و اگر بتوانیم جام را در تهران نگه داریم این جام می‌تواند بعد از 45 سال اولین جامی باشد که تیم نفت تهران دریافت می‌کند و اگر این امر صورت بگیرد ما با برنامه و سیاست‌گذاری 10 ساله‌ای که داشتیم توانسته‌ایم زودتر از موعد مقرر جام بگیریم و چند سال جلوتر از برنامه پیش برویم.

منصوریان عنوان کرد: بازی فینال جام حذفی دیدار متفاوتی برای هر 2 تیم خواهد بود و به طور حتم دو سه هدف را در این بازی مدنظر قرار خواهیم داد و مطمئن باشید بازی قشنگی خواهد شد چرا که بار فنی بالایی می‌تواند دارا باشد از طرفی دیگر دلیل اینکه می‌خواستیم بازی ساعت 8 شب در تختی برگزار شود این بود که با گرمای هوا مواجه نشویم و من از تمام کسانی که تیم نفت بر لب آنها خنده آورده است می‌خواهم که فردا به ورزشگاه بیایند و ما را مورد تشویق قرار بدهند.

وی افزود: به عنوان کاپیتان سابق استقلال از تمام هواداران استقلالی می‌خواهم که در بازی فردا کاپیتان سابق خود را تنها نگذارند و می‌خواهم وقتی به ورزشگاه تختی می‌روم جمعیت ما سه برابر ذوبی‌ها باشد.

منصوریان تصریح کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی تیم نفت تهران است و هیچ گونه مشکلی بین من مدیران این تیم وجود ندارد و باید بگویم که با نفتی‌ها خیلی راحت هستم حتی صحبت‌هایی بین من و مدیر باشگاه رد و بدل شده است که شاید کمتر کسی باور کند من به تیم نفت تهران برنامه 3 ساله دادم و امیدوارم این روند سال آینده نیز ادامه داشته باشد و به طور کلی برنامه یک و دو ساله به هیچ باشگاهی نخواهم داد و مطمئن باشید با بازیکنانی که می‌خواهم قرارداد ببندم زیر 3 سال نمی‌بنددم تا بازیکن تا آخر فصل نگران مصدومیت خود نباشد.

سرمربی تیم نفت تهران افزود: بازی فردا را بازی دربی نمی‌بینم و رقابتی به اسم دربی بین من و گل محمدی وجود ندارد و مطمئن باشید در صدد هستیم که یک رقابت سالم را برگزار کنیم و هر کدام برنده میدان شویم انگار آن یکی برنده شده است و باید بگویم که من حافظ منافع تیم نفت تهران هستم.

وی در رابطه با اینکه آیا از باشگاه دیگری از شما برنامه خواسته‌اند یا خیر افزود: هیچ کسی از من برنامه نخواسته و به جز یک عزیزی آن هم در حد یک دقیقه با من صحبت کرده است در هر صورت نفت تهران به من احترام زیادی گذاشته است و تیم سوم جدول را در اختیار من گذاشتند و من توانستم مربیگری‌ام در نفت آغاز کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار