گل محمدی:

هم ما هم نفت لیاقت قهرمانی داریم/پرسپولیسی‌ها هرگز پرسپولیسی‌ها را تنها نمی‌گذارند

سرمربی فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: من جسارت نمی‌کنم که بخواهم هواداران پرسپولیس برای این دیدار به ورزشگاه دعوت کنم مطمئن باشید پرسپولیسی‌ها هیچ وقت پرسپولیسی‌ها را تنها نمی‌گذارند.

هم ما هم نفت لیاقت قهرمانی داریم/پرسپولیسی‌ها هرگز پرسپولیسی‌ها را تنها نمی‌گذارندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری جام حذفی بیان کرد: جا دارد به تیم نفت تهران بابت صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا تبریک بگویم. فوتبال نفت تهران با بردی که بدست آوردند توانستند کار بزرگی را رقم بزنند و بازیکنان و کادر فنی و مدیریت تیم باعث افتخارآفرینی کشورمان شده‌اند.

وی درباره دیدار فینال جام حذفی تصریح کرد: بازی فینال آخرین بازی ما در لیگ محسوب می‌شود و به طور حتم فینال سختی را در پیش رو خواهیم داشت البته باید بگویم تا به اینجای کار مراحل سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به اینکه شروع خوبی در لیگ چهاردهم نداشته‌ایم اما توانستیم جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم. تمام کارکنان مجموعه باشگاه ذوب‌آهن تلاش کردند تا به اینجا نتایج خوبی را کسب کنیم و به طور حتم قهرمانی در فینال جام حذفی باعث می‌شود مستقیم به آسیا برویم.

گل محمدی افزود: بعد از آخرین بازی در لیگ برتر تنها توانستیم یک بازی تدارکاتی با تیم دانشجویان برگزار کنیم و آن طور که باید بازیکنان به آمادگی‌های لازم دست پیدا نکردند و ترسم از این است که تیم شرایط حضور در مسابقه را نداشته باشد اما در هر صورت سعی کردیم با تمرینات خوب فینال جام حذفی را با برد پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: با تمام وجود جام را می‌خواهیم و بازی فینال برای هر 2 تیم بازی حساسی است و به نظر من هر 2 تیم شایسته قهرمان شدن را دارند و امیدوارم هر تیمی که خوب بازی می‌کند قهرمان شود حتی اگر تیم نفت نیز خوب بازی کند می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند.

وی عنوان کرد: به طور کلی تیمی که تمرکز کافی و خوبی را در بازی داشته باشد می‌تواند برنده میدان باشد و مطمئن باشید حضور هواداران باعث دلگرمی ما می‌باشد همچنین حضور هواداران پرسپولیس که خیلی نیز بزرگوار هستند می‌تواند به ما دلگرمی بدهد اما من جسارت نمی‌کنم که بخواهم هواداران پرسپولیس برای این دیدار به ورزشگاه دعوت کنم مطمئن باشید پرسپولیسی‌ها هیچ وقت پرسپولیسی‌ها را تنها نمی‌گذارند.

وی افزود: اعتقادی به این که بازی ذوب آهن و نفت تهران دربی می‌شود ندارم و باید بگویم من به عنوان سرمربی ذوب‌آهن و منصوریان به عنوان سرمربی نفت در این بازی حضور داریم و درست نیست در این بازی مهم بخواهیم بحث استقلالی و پرسپولیسی بودن را مطرح کنیم و این بازی فینال را به حاشیه ببریم البته در حال حاضر صحبت کردن در مورد تیم پرسپولیس در این جا جایز نیست اما نبود ثبات مدیریتی باعث شده که پرسپولیس این نتایج را کسب کند و به عقیده من دلیل نتیجه نگرفتن تیم پرسپولیس عدم ثبات مدیریتی است.

گل محمدی افزود: از تیم تراکتور سازی و هیچ باشگاه دیگری پیشنهادی ندارم و در حال حاضر با باشگاه ذوب آهن صحبت کردم و امیدوارم با برنامه‌ریزی بتوانیم نتایج خوبی را در آینده رقم بزنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار