عطایی: با برنامه‌ بودن آمریکا کادر فنی را گیج کرد

مربی بین‌المللی والیبال اظهار داشت: به هیچ عنوان در این 2 دیدار که ایران مقابل تیم ملی آمریکا برگزار کرد که توقعی که از ملی‌پوشان داشتیم برآورده نشد ولی حریف کاملا روی برنامه کار کرد.

عطایی: با برنامه‌ بودن آمریکا کادر فنی را گیج کردبهروز عطایی مربی بین‌المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برداشت ما و جامعه والیبال از ملی‌پوشان ارایه بازی بهتر و درخشان‌تری را توقع داشتیم و می‌خواستیم مثل گذشته شاهد عملکرد خوبی از آنها باشیم.

وی تصریح کرد: ما بعد از سه دوره حضور در لیگ جهانی ما هنوز در بازیهای اول ضعیف هستیم این مساله باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد چون در این مقطع با توجه به عملکرد تیم احساس نمی‌کنم ضعفمان فقط به بازی اول مربوط شود تیم ما نظم و ساختار منطبق بر سیستم را نداشت و از هم گسیخته بازی کرد و بازیکنان به خوبی توانمندی‌هایشان را به معرض نمایش نگذاشتند.

مربی بین‌المللی والیبال کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: نباید از ناآماده بودن تیم ملی آمریکا در این 2 دیدار غافل شد، البته این نوع عملکرد آنها دلایل منطقی دارد، چون لیگ حرفه‌ای ندارند و بازیکنان فقط در سطح ملی در کنار یکدیگر حضور دارند تا حدودی لیگ جهانی را ناآماده استارت زدند. سیستماتیک بودن تیم آمریکا کادر فنی ایران را تا حدودی گیج کرد به طوری که شاهد بودیم ساندر بهترین بازیکن آنها در دیدار اول امروز درترکیب نبود و این مساله باز هم نوعی سردرگمی را برای کواچ و یارانش بوجود آورد. تغییر 50 درصدی ترکیب تیم ملی آمریکا روی کار تیم ایران تاثیر به سزایی گذاشت و نظم آنها عامل بردشان شد.

عطایی اظهار داشت: بازیکنان تیم ایران بسیار پرخطا و پراشتباه بازی کردند. معتقدم عامل این مسئله مربی است چون نتوانست به خوبی شاگردانش را کنترل کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، مربی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار