لرستان؛

کشف 28 کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از کشف 28 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان؛ سرهنگ دليری گفت: در پی دريافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر جابجايی يک محموله مواد مخدر توسط يک قاچاقچی با يك دستگاه پرايد از استان های شرقی به بروجرد، موضوع به صوت ويژه در دستور كار ماموران مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام كارهای اطلاعاتی و تشكيل اكيب ويژه در محور ورودی بروجرد مستقر شده و با مشاهده پرايد آن را توقيف كردندو در این رابطه يک قاچاقچی دستگير و در بازرسي از خودروی  پرايد ۲۸ كيلو و۴۰۰ گرم ترياك كه به طرز ماهرانه ای در پشت صندلی عقب آن جاسازی شده بود كشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی امروز در حوزه کلانتری قآنی و پاسگاه انتظامی روستای همت آباد اجرا شده است.

سرهنگ دلیری افزود: در نتیجه این طرح دو قبضه سلاح جنگی، ۲۸۶هزار نخ سیگار قاچاق، انواع ادکلن، شامپوهای خارجی، انواع سلاح سرد، سه تیغه چاقو و یک عدد قمه کشف شده است.

وی همچنین کشف ۸۵۰ عدد سی دی غیرمجاز، ۱۴۰۰ عدد انواع قرص های غیرمجاز، برخورد با قهوه خانه های متخلف و ضبط ۳۰ عدد قلیان و ۳۲ بسته تنباکوی غیرمجاز و پلمپ ۲ قهوه خانه متخلف را از دیگر اقدامات در راستای اجرای طرح پاکسازی نیروی انتظامی شهرستان عنوان کرد.

فرماندهی انتظامی بروجرد افزود: همچنین در راستای اجرای طرح پاکسازی ۱۸ واحد متخلف در سطح شهرستان پلمپ شده است.
وی دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر، ۹ معتاد پرخطر، ۴ سارق و ۳ متخلف در حوزه قاچاق کالا را از دیگر اقدامات اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انظامی بیان کرد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.