ملکی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

استقرار 250 خودرو عملیاتی سازمان آتش نشانی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر

سخنگوی سازمان‌ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش آتش نشانان در 133 نقطه و استقرار 250 خودرو عملیاتی در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی خبر داد.

استقرار 250 خودرو عملیاتی سازمان آتش نشانی در مسیرهای منتهی به حرم مطهرجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرگاران، در خصوص جزئیات استقرار آتش نشانان در روز رحلت حضرت امام خمینی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال بینانگذار جمهوری اسلامی ایران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به مانند سال های گذشته تمهیدات ایمنی برای کاروان‌های سواره و پیاده اندیشیده است. 

وی ادامه داد: در روز چهاردهم خرداد تمام ایستگاه‌های آتش نشانی در حالت آماده باش کامل هستند و در 133 نقطه از مسیرهای منتهی به حرم 250 خودرو عملیاتی به همراه 570 آتش نشانان در دو بخش مستقر خواهند شد. 

وی ادامه داد: گروهی از اکیپ‌های امداد از عصر امروز در شبستان‌ها و راهروها، رواق‌ها و درهای ورودی حضور خواهند داشت و بخش دوم از ساعت 5 صبح روز چهاردهم در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها مبادی ورودی و خروجی حرم مطهر، عوارضی، پارکینگ‌ها و محل‌های اسکان زائران آماده باش ارائه خدمات ایمنی خواهند بود. 

گفتنی است تا تخلیه حرم مطهر و عادی شدنت عبور و مرور در محل‌های مذکور مستقر هستند. 

ملکی با بیان اینکه 6 پایگاه با عنوان پردیس با مدیریت آتش نشانان داوطلب برپا خواهد شد افزود: در این 6 پایگاه آتش نشانان داوطلب اقدام به توزیع اقلام فرهنگی، آ‌موزشی و نرم‌افزارهای  اصول ایمنی به زائران خواهند کرد و همچنین 200آتش نشان داوطلب در کنار 570 آتش نشان آماده ارائه خدمات ایمنی هستند. 

این مقام مسئول در آتش نشانی در پایان یادآور شد: زائران در صورت بروز هر گونه حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آتش نشانی ، حرم مطهر ، محل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار