شهرکرد؛

برگزاری همایش «جوانان، امیدان امام (ره) و ولایت» در شهرکرد

در آستانه 14 و 15 خرداد، همایش «جوانان، امیدان امام (ره) و ولایت» در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری،  در آستانه 14 خرداد، بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد، همایش «جوانان امیدان امام (ره) و ولایت» با حضور پرشور اقشار جوانان در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد میر مرشدی در این همایش، با اشاره به ایام میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و ویژگی‌های برجسته آن حضرت (ع) گفت: دوران جوانی برای تهذیب نفس بسیار مناسب است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آگاهی جوانان کشورهای اسلامی در مقابله با استکبار و دشمنان اسلام، افزود: رشادت های بسیار بزرگ جوانان کشورمان در دفاع مقدس، مایه تعجب همگان شده‌است.

وی افزود: همانطور که انقلاب اسلامی را جوانان به پیروزی رساندند، ادامه و استمرار آن نیز به عهده جوانان است.

این استاد حوزه و دانشگاه، ترس از علم و دانش جوانان کشور را باعث بسیاری دشمنی‌ها و کینه‌ورزی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: نباید خودمان را دست کم بگیریم، امروزه بسیاری از دانشمندان ایرانی در مناطق مختلف جهان مشغول به فعالیت هستند.

وی در پایان با توصیه به استفاده از فرصت مغتنم جوانی، بر لزوم تلاش بیشتر جوانان برای اعتلای اهداف عالی انقلاب اسلامی و امام خمینی و مقام عظمای ولایت تأکید کرد.

گفتنی است در این همایش، پیمان نامه جوانان شرکت کننده با ولی امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالي) هم قرائت شد.

همزمان با 14 خرداد، بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد، 9 همایش محوری و برنامه ویژه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

انتهای پیام/د 

برچسب ها: همایش ، جوانان ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.