شاهکار مهندسان ایرانی در قهرمانی فیناترافی

دبیر کل فدراسیون شنا، شیرجه‌ و واترپلو گفت: تمامی امکانات و تجهیزات مورد استفاده در فیناترافی توسط مهندسان ایرانی تهیه و بهره‌برداری شد.

شاهکار مهندسان ایرانی در قهرمانی فیناترافیمحسن سمیع‌زاده دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما اگر می‌خواستیم امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات مدرنی را که در فیناترافی استفاده کردیم را از خارج از کشور تهیه کنیم باید بیش از 500 هزار دلارهزینه می‌کردیم اما خوشبختانه با تکیه به دانش ایرانی موفق به تهیه این تجهیزات با حداقل هزینه شدیم.

وی تصریح کرد: توانستیم ازطریق چراغ‌های led خط کشی زیر آب در محوطه‌های 5 متر و 2 متر داشته باشیم چون این کار فقط در مسابقات المپیک انجام می‌شود تعجب لونزی نماینده فدراسیون جهانی را همراه داشت.

دبیر کل فدراسیون شنا شیرجه واترپلو در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه واترپلو جایگاه خود را با این قهرمانی پیدا کرد چندین هفته متوالیب تمام مطبوعات واکثر رسانه‌ها با پوشش خبری فیناترافی تمام افکار عمومی را به این مسابقات متمرکز کردند و به طور حتم در آینده‌ای نزدیک شاهد حمایت بیش از پیش حامیان مالی و اسپانسرها از توانمندی های و پتانسیل‌های ناب ایرانی واترپلو خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار