درپی برگزاری مسابقات توسعه جهانی واترپلو؛

هادی‌بیگ: توجیهات باخت برخی مربیان خارجی موجه نیست/تازه کارمان از بازی با اتریش شروع می‌شود

کارشناس واترپلو سطح کیفی این دوره از مسابقات فیناترافی را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: تیم ایران در روزهای آینده کار سختی مقابل حریفانش پیش رو دارد.

هادی‌بیگ: توجیهات باخت برخی مربیان خارجی موجه نیست/تازه کارمان از بازی با اتریش شروع می‌شودمحمد هادی‌بیگ کارشناس واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه برخی مربیان تیم‌های خارجی برای توجیه باخت‌های خود ادعا می‌کنند سطح بازی‌ها بالا نیست و یا داوری‌ها مشکل دارد. در صورتی که به هیچ عنوان صحبت‌هایشان را تایید نمی‌کنم. این رقابت‌ها در سطح فنی همان تیم‌های درجه 2 جهان و در حال توسعه است و تیم‌ها برای شکست حریفانشان کار سختی در پیش دارند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات فیناترافی به طور جدی محک نخورده است و فکر می‌کنم مهمترین و سخت‌ترین بازی ملی‌پوشان کشورمان برابر تیم اتریش که سبک کارشان کاملا اروپایی است در روز پننجشنبه باشد.

کارشناس واترپلو در خصوص نوع برگزاری مسابقات گفت: نوع اجرای بازی‌ها و میزبانی ایران در حد انتظار است. لونزی نماینده و ناظر فدراسیون جهانی هم که در تهران است در مصاحبه‌هایش از شیوه میزبانی ایران زیاد تعریف کرده است ولی در کل ما امکاناتمان را در سطح جهانی برای این رقابت‌ها ارتقا دادیم.

هادی‌بیگ افزود: امیدوارم بازیکنان ایران در روزهای آینده هم تمام توان و تلاش خود را به نمایش بگذارند تا نتیجه‌ای در خود شأن واترپلو ایران به دست آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار