قاضی‌عسگر:

با تیم اصفهان در 4 کاپ اروپایی حضور می‌یابیم/ملاک اصلی انتخاب قایقرانان کانوپولو مسابقات بین‌المللی مراغه است

مربی تیم ملی بزرگسالان کانوپلو قایقرانی گفت: ملاک اصلی انتخاب قایقرانان کانوپلو مسابقه بین‌المللی مراغه است و ما با تیم اصفهان به مصاف 4 کاپ اروپا می‌رویم.

با تیم اصفهان در 4 کاپ اروپایی حضور می‌یابیم/ملاک اصلی انتخاب قایقرانان کانوپولو مسابقات بین‌المللی مراغه استابوذر قاضی عسگر در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمریناتمان را از اول تیرماه با حضور 15 ورزشکار برای تیم بزرگسالان آغاز خواهیم کرد و اواسط خردادماه 4 مسابقه کاپ اروپایی در کشورهای بلژیک، آلمان، فرانسه و ایرلند شرکت خواهیم کرد تا آمادگی بیشتری کسب کنیم و از اواسط خرداد تا اواخر مرداد ماه این کاپها برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مسابقه داخلی بین المللی در مراغه شهریورماه برگزار خواهد شد که ملاک اصلی انتخابی تیم است.

قاضی عسگر در خصوص تیم منتخب کانوپلو برای حضور در کاپها گفت: من مربی تیم اصفهان هستم و با همین تیم هم به مسابقات اروپایی خواهیم رفت البته برای کمک به تیم ملی 4 ورزشکار ملی را هم با خود می‌بریم و بقیه ورزشکاران هم در پایگاه‌ها و در اردو به سرمی‌برند. 

*لیگ‌های برتر دوره جدید از اواخر مرداد شروع می‌شود

وی در خصوص مسابقات گفت: کاپها از همه لحاظ مهم محسوب می‌شوند و تعداد تیم‌هایی که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند در آنجا حضور دارند و بعد از آن برای کسب سهمیه المپیک مسابقات WORLD GAME لهستان برگزار می‌شود که فقط تیمهای قاره‌ای منتخب در آن شرکت می‌کنند.

قاضی عسگر در خصوص برنامه لیگ های داخلی گفت: مسابقات لیگ از اواخر مرداد ماه مجدد شروع می‌شود و در آخرین دوره لیگ تیم اصفهان صدرنشین و قهرمان ایران شد.

*چهره‌ مربیان کانوپلو مشخص شد

گفتنی است پس از تصمیم کمیته فنی کانوپلو و تایید هیات رییسه فدراسیون قایقرانی مربیان تیم ملی کانوپلو معرفی شدند.

مهران قزلباش مربی تیم ملی آقایان جوانان، اشکان صیادی به عنوان مربی آقایان زیر 16 سال الهه عمر و به عنوان مربی بانوان بزرگسالان، جمیله طهماسبی به عنوان مربی بانوان جوانان و شایسته مولوی نیا به عنوان مربی بانوان زیر 16 سال و ابوذر قاضس عسگر مربی تیم ملی آقایان بزرگسالان منصوب شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار