روند انتخاب ملی پوشان کانوپولو اعلام شد

مربی تیم ملی بزرگسالان کانوپولو گفت: روند انتخاب پاروزنان کانوپولو برای حضور در تیم ملی اعلام شد.

روند انتخاب ملی پوشان کانوپولو اعلام شدابوذر قاضی عسگر در گفتگو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: چهارم تیر ماه  13پاروزن کانوپولو وارد اردوی تدارکاتی خواهند شد تابه منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در هنگ کنگ برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.
 
وی تصریح کرد: از بین 13 قایقران منتخب 5 نفر حذف خواهند شد و مابقی ورزشکاران به ادامه تمرینات تا قهرمانی آسیا ادامه می‌دهند.

قاضی عسگر در ادامه خاطر نشان کرد: برای انتخاب قایقرانان نمونه به منظور ادامه تمرینات تیم ملی هر پاروزن باید روی نظم و هماهنگی‌های تیمی کار کند و نظم و اخلاق و هماهنگی تیمی از مهمترین اصول کار است همچنین باید از لحاظ تکنیکی کارایی لازم را داشته باشند تا  به تیم کمک شود.
 
وی در ادامه تاکید داشت: انتخاب خیلی مشکل است چون همه در یک سطح کار هستند.
 
مسابقات بین‌المللی مراغه در انتظار پاروزنان است
 
قاضی عسگر در خصوص منتخبین برای تیم ملی کانوپولو اظهار داشت: دهه سوم شهریور ماه مسابقات بین ‌المللی در مراغه برای تیم ملی کانوپولوی آقایان برگزار میشود که بعد از آن انتخاب نفرات با توجه به آمادگی تیم ملی راحت‌تر می شود.
 
وی تصریح کرد: قایقرانان طی 2 ماه تمرینات لازم را انجام می‌دهند و پس از آن انتخاب‌ها راحت‌تر است چون در شرایط بین‌المللی برگزار می‌شود و پاروزنان آمادگی پیدا می‌کنند و سنجش برای منتخبین تیم ملی آسان‌تر است. 


 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار