نصیری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

زنان سرپرست خانوار با معرفی کمیته امداد بیمه می‌شوند

مدیر کل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدن زنان سرپرست تا 50 سالگی با معرفی کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.

زنان سرپرست خانوار با معرفی کمیته امداد بیمه می‌شوندسیروس نصیری مدیر کل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شرایط سنی بیمه زنان سرپرست خانوار در محل هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: این بیمه مختص به زنان سرپرست خانواری است که با معرفی کمیته امداد و بهزیستی تا سن 50 سالگی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در بخش کمیته امداد (107 هزار و 737 نفر) ، بهزیستی (47 هزار و 752 نفر) و مددجویان (2 هزار و 767 نفر) را تحت پوشش قرار داده ایم که نهادهای مربوطه حق بیمه آنان را می‌پردازند.

نصیری ادامه داد: درصدی از بیمه زنان سرپرست خانوار را دولت از طریق 10 بیست و هفتم حق بیمه‌ای که از محل هدفمندی یارانه ها است می‌پردازد.

مدیر کل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در پایان گفت: افرادی که در این محورها بیمه می‌شوند سه ماه مهلت پرداخت حق بیمه را دارند که با از دست رفتن مهلت پرداخت عملا قراردادشان باطل شده و باید سیکل جدیدی را برای بستن قرار داد طی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار