مدير كل ميراث فرهنگي کردستان؛

ارائه خدمات مناسب به گردشگران تابستاني، هدف اصلي ستاد اجرايي خدمات سفر است

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كردستان گفت: ستاد اجرايي خدمات سفر استان كردستان در طول سال فعال بوده و با برگزاری مناسبت‌هاي خاص موجب افزایش حجم مسافرت‌ها در طول سال به استان كردستان می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، رسول اشتودان افزود: ستاد اجرايي خدمات سفر در استان‌ها به منظور توسعه گردشگري داخلي و ايجاد هماهنگي و انسجام در ارائه خدمات مناسب جهت رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنين مديريت يكپارچه، سياست گزاري، برنامه‌ريزي، ساماندهي و نظارت برانجام فعاليت‌هاي سفر به طور دائمي در طول سال فعال است. 

وي افزود: در راستاي ستاد اجرايي خدمات سفر تابستان برنامه‌ريزیها و ومحورهايي براي ارائه خدمات بهتر و بيشتردر نظر گرفته شده است.

اشتودان بیان کرد: توزيع هم زماني و مكاني سفر با معرفي همه نقاط ديدني و جاذبه‌هاي گردشگري مديريت و نظارت كامل و دائمي بر مراكز پذيرايي و بين راهي و رستوران‌ها و ساير واحدهاي اقامتي استان، ارائه خدمات مناسب انتظامي، تهيه و تدوين برنامه‌هاي فرهنگي، اجراي تورهاي استان گردي براي مهمانان و مسافران تابستانه، ايجاد نظام پاسخگويي مناسب به گردشگران و بحث كمپ‌هاي موقت كه خدماتي را به مسافران ارائه مي‌كنند از جمله خدمات و امكاناتي است كه ستاد اجرايي خدمات سفر تابستانه به مسافران ارائه خواهد کرد.

وي به دو برنامه مهم برگزاري جشنواره روستايي و جشنواره هورامان اشاره كرد و افزود: اين دو برنامه شاخص باهدف معرفي ميراث معنوي و آييني استان كردستان و با مشاركت و همكاري دستگاه‌ها در سطح فرا ملي برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.