گرگان؛

۱۲۰ مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی در گلستان آماده می‌شود

رئیس اداره تعاون و اموررفاهی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۱۲۰ مدرسه با حدود یک هزار کلاس درس برای اسکان مسافران تابستانی در استان گلستان آماده می‌شود.


 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، علی اکبر قندهاری از آمادگی گلستان برای پذیرش مسافران در تابستان 94 خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز فصل تابستان پیش‌بینی می‌شود با پایان ماه مبارک رمضان موج بزرگ سفرهای تابستانی آغاز شود.
وی افزود: با توجه به اینکه گلستان همواره به عنوان یکی از نقاط گردشگری مسافرین انتخاب می‌شود، هرساله شمار زیادی از مسافران، در مراکز اسکان ساماندهی می‌شوند.
رئیس اداره تعاون و اموررفاهی اداره کل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: استان گلستان با بیش از 18 پایگاه و حدود 120 مدرسه و یک هزار کلاس درس آماده پذیرش مسافران است.
وی گفت: از یک‌هزار کلاس در نظر گرفته شده برای اسکان، 135 کلاس ویژه، 565 کلاس نوع الف، 210 کلاس نوع ب و 90 کلاس نوع ج تدارک دیده شده است.
رئیس اداره تعاون و اموررفاهی اداره کل آموزش و پرورش گلستان افزود: علاوه بر مدارس طرح اسکان 2 مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس میزبان مسافران تابستانی هستند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.