تبریز؛

ارز آوری 896 میلیارد ریالی تراكتورسازان

مدیرعامل گروه صنعتی تراكتورسازی ایران گفت: سال گذشته از محل صادرات انواع محصولات تولیدی در گروه صنعتی تراكتورسازی ایران 896 میلیارد ریال ارز آوری صورت گرفته است.

ارز آوري 896 ميليارد ريالي تراكتورسازانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، ابوالفتح ابراهیمی در تشریح عملكرد شركتهای گروه صنعتی تراكتورسازی ایران در حوزه صادرات اظهار داشت: تراكتور بیشترین سهم را در جمع محصولات صادراتی از تراكتورسازی داشته بطوری كه از سه شركت تراكتورسازی های تبریز، كردستان و ارومیه نزدیك به 573 میلیارد ریال انواع تراكتور به خارج از كشور ارسال شده و در این میان سهم كردستان با حدوداً 367میلیارد ریال بیشتر از سایر شركتها می باشد.

وی در عین حال تاكید كرد: كردستان در كل صادرات گروه نیز با رقم اشاره شده بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و بعداز آن شركت ریخته گری با نزدیك به 301 میلیارد ریال قرار دارد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز یادآور شد: سال گذشته از 6 شركت تراكتورسازی تبریز، كردستان، ارومیه، موتورسازان، ریخته گری و خدمات پس از فروش به عنوان شركتهای اقماری گروه صنعتی تراكتورسازی ایران انواع تراكتور، موتور، قطعات ریخته و ادوات و قطعات تراكتور به كشور مختلف صادرات صورت گرفته است.

یادآور می شود گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیش از 5 دهه فعالیت در عرصه تولید ادوات کشاورزی از جمله تاثیر گذارترین صنایع کشور حتی در بازارهای جهان می باشد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.