2 میلیاردر آمریکایی هواداران تحریم رژیم صهیونیستی را تهدید کردند

در پی شدت گرفتن کمپین تحریم رژیم صهیونیستی، دو میلیاردر یهودی تبار آمریکایی، حامیان این تحریم ها را به اقدامات تلافی‌جویانه تهدید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، با شدت گرفتن کمپین بایکوت، سرمایه زدایی و تحریم (بی.دی.اس) رژیم صهیونیستی به دلیل سیاست‌های تبعیض آمیز تل آویو علیه مردم فلسطین ، دو میلیاردر یهودی تبار آمریکایی تهدید کردند تلاش‌ها برای تحریم این رژیم با اقدامات تلافی جویانه مواجه خواهد شد.

"حییم سبان "و "شلدون ادلسون"  روز شنبه در مصاحبه‌ای مشترک با یکی از شبکه‌های  تلویزیونی رژیم صهیونیستی تهدید کردند، به نحوی با شرکت‌ها و نهادهایی که قصد تحریم این رژیم را دارند مقابله خواهند کرد که آن‌ها را وادار به تجدید نظر در تصمیم خود کنند.

سبان درباره کمپین بین‌المللی بایکوترژیم صهیونیستی گفت: "یک سونامی ضد یهودی در حال حرکت به سوی ماست."

وی افزود:  لابی‌های اسرائیلی فضایی ایجاد خواهند کرد که هر گروه تجاری که در فکر بایکوت اسرائیل است، مجبور شود رویکرد خود را تغییر دهد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که شرکت مخابراتی"اورانژ" فرانسه روز شنبه از تجدید نظر، در  تصمیم خود مبنی بر  قطع همکاری با  رژیم صهیونیستی و ادامه  فعالیت این شرکت  در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

شلدون آدلسون ،سرمایه‌دار یهودی آمریکایی و یکی از ثروت‌مندترین افراد جهان، نیز گفت: "کمپین جهانی تحریم اسرائیل و سازمان‌های ضد اسرائیلی در آمریکا، اولین اهدافی هستند که با تنبیه اسرائیلی مواجه خواهند شد."


حامیان  رژیم صهیونیستی در  آمریکا کمپین جهانی رو به رشد علیه این رژیم را یکی از بزرگترین چالش‌های رژیم صهیونیستی قلمداد می‌کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار