یِش عتید خواستار مقابله با جنبش جهانی تحریم اسرائیل شد

رییس حزب "یش عتید" رژیم صهیونیستی خواستار اتحاد یهودیان برای مقابله با تحریم و انزوای فراگیر این رژیم در جهان شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه هفت رژیم صهیونیستی، رییس حزب "یش عتید" این رژیم دیشب در نشستی در نیویورک از یهودیان آمریکا خواست در مقابل جنبش فراگیر تحریم و انزوای اسرائیل -- موسوم به BDS -- با یکدیگر متحد شوند.

"یائیر لپید" خطاب به یهودیان گفت: "اوضاع روز به روز بدتر می شود و هیچ چیز آن طور که انتظار داشته ایم پیش نرفته است. اگر همین طور ادامه یابد همه چیز به ضرر ما تمام خواهد شد."

او در صحبت های خود ضمن اشاره به سیر تحولات منطقه و جهان به یادآوری وقایعی همچون تلاش برای تعلیق عضویت این رژیم از فدراسیون بین المللی فوتبال، شکاف در روابط اتحادیه اروپا و اسرائیل و کشمکش اخیر میان شرکت فرانسوی "اورنج تلکام" و شرکت صهیونیستی "پارتنر" پرداخت و در خصوص موفقیت فلسطینیان و حامیان آنها در پیشبرد اهدافشان هشدار داد.

رییس حزب یش عتید رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: "ما باید از حالت دفاع و انفعال به موضع حمله تغییر آرایش دهیم و به جامعه جهانی یادآوری کنیم آنچه در 11 سپتامبر و مادرید و لندن و سوریه رخ داده است چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد. ما در این راه به دوستان آمریکایی خود و به جامعه یهودیان این کشور نیاز داریم."

لپید در ادامه از یهودیان آمریکا خواست اختلافات خود با سیاست های رژیم صهیونیستی را کنار بگذارند و با هم برای نجات اسرائیل متحد شوند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار