عصبانیت نتانیاهو از واکنش جامعه جهانی در قبال پرتاب موشک به فلسطین اشغالی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آنچه سکوت جامعه جهانی در برابر حملات موشکی غزه به جنوب اراضی اشغالی خواند، انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل؛ شلیک راکت از غزه به سمت اراضی جنوبی مناطق اشغالی و ناتوانی نیروی دفاعی رژیم صهیونیستی در پیشگیری از آن ، "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت خشمگین کرد. او سازمان ملل متحد و جامعه جهانی را به سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این حادثه متهم کرد؛ هرچند گروههای مستقل مسلح در غزه مسئولیت شلیک راکت به اراضی اشغالی را بر عهده گرفتند؛ "نتانیاهو" حماس را مسئول این ماجرا می‌داند و مدعی شد: تا به این لحظه نشنیدم هیچکدام از کشورهای جهان این حمله را محکوم کنند، سازمان ملل هم دهانش را برای اظهار نظر در این باره باز نکرده است. برایم جالب خواهد بود همین سکوت را زمانیکه اسرائیل قصد دارد از نهایت قدرت نظامی در دفاع از خود استفاده کند،  مشاهده کنیم.

"نتانیاهو" در ادامه مدعی شد: به نظر می‌رسد این دورویی و رفتار متناقض در سراسر جهان گسترده شده است. هر دو حزب راستگرا و چپگرا در اسرائیل باید مقابل این موج دشمنی با اسرائیل متحد شوند.

ارتش رژيم صهيونيستی اعلام کرد شامگاه شنبه يک راکت که از نوار غزه شلیک شده بود، به جنوب مناطق اشغالی اصابت کرد. اين سومين حمله از اين نوع در ده روز اخیر است. "بان کی مون،" دبیر کل سازمان ملل متحد، هفته گذشته حملات موشکی را محکوم کرد و از مقامات صهیونیست و فلسطینی خواست شلیک راکت به مواضع یکدیگر را متوقف کنند و اقدامی منفی در جهت ناکامی کامل مذاکرات صلح انجام ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار