عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعیین‌ تعرفه‌های یکسان برای فیزیوتراپ‌ها

عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی با اشاره به تغییر تعرفه‌های فیزیوتراپی گفت: قرار است میزان تعرفه های فیزیوتراپ‌ها به صورت یکسان در نظر گرفته شود.

محمد اکبری، عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در خصوص جلسه این انجمن با سازمان نظام پزشکی در خصوص تعرفه‌ها اظهار کرد: قرار است مصوبه‌ای که در خصوص تعرفه‌ها برای آذربایجان شرقی فرستاده بودند، اصلاح شود در این مصوبه تعرفه‌های فیزیوتراپی برای کارشناسی 70 درصد، کارشناسی ارشد 80 و دکتری 100 درصد افزایش پیدا کند این میزان100 درصدی برای فیزیوتراپیست ها نیز در نظر گرفته شده بود و انجمن به این میزان تعرفه‌ برای فیزیوتراپ‌ها اعتراض داشت. 

وی افزود: هم‌اکنون قرار است میزان تعرفه‌های فیزیوتراپ‌ها به صورت یکسان در نظر گرفته شود همچنین انجمن فیزیوتراپی به برابری افزایش تعرفه فیزیوتراپیست‌ها با دکترای فیزیوتراپی معترض بود به این دلیل که اینگونه افراد کار فیزیوتراپی انجام نمی‌دهند سازمان نظام پزشکی در این باره تغییری ایجاد نخواهد کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی کاهشی را که برای تعرفه فیزیوتراپ‌ها در نظر گرفته بودند را تغییر می‌دهد و در این باره با این انجمن‌ همکاری می‌کند و تعرفه متخصصین فیزیوتراپ را اصلاح خواهد کرد. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.