بروجردی درجلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

کشورهای مدعی حقوق بشر بنام دموکراسی به کشورها حمله می‌کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر در مبارزه با تروریسم مثل آمریکای جنایتکار از متجاور حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علاء الدین بروجردی  رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه امروز(یکشنبه17خردادماه) کمیسیون  متبوعش با اشاره به گرامیداشت  یاد و خاطره  حضرت  امام ره و با آرزوی  تحقق  آرمان‌های  امام راحل و با  پیروی از مقام معظم رهبری، گفت: متاسفانه امروز شاهد  کشتار بی امان  مردم یمن  درجهان اسلام هستیم  و سکوت ناجوانمردانه مراجع و مجامع بین المللی  نیز به آلام  مسلمانان می افزاید .

 همچنین نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از نشست بررسی مرزها درهفته گذشته و حضور رییس مجلس سوریه در ایران و دستاوردهای آن و اعلام حمایت  مقامات ایرانی از مقابله  با گروه های  تکفیری و تروریستی در سوریه در جلسه ارائه کرد.

 بروجردی تصریح کرد: کمیسیون متبوعش بار دیگر جنایات عربستان در یمن  را به شدت محکوم کرده  و از جهان اسلام خواست تا با کمک به مردم مسلمان ، بیگناه و بی پناه و مظلوم یمن بیایند.

لازم به ذکر  است،  در  ادامه جلسه طرح الزام دولت  به حفظ  دستاوردها و حقوق هسته ای  ملت ایران  مطرح و اعضا  حاضر دیدگاه های  خو د را مطرح کرد و تفاوت دیدگاهای  و لزوم  بررسی  دقیق تر طرح مذکور موجب شد ادامه  بحث  به جلسه  بعدی کمیسیون موکول گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار