مشهد؛

گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی ایران در مشهد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان وصنایع سرمایشی و گرمایشی ایران، در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد امروز آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، مدیر نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با 326 شرکت داخلی و 27 نمایندگی شرکت های خارجی از 12 کشور جهان در قالب 1755 غرفه نمایشگاهی و با حضور 16 استان کشور برگزار می شود.

محمدجواد حمید افزود: مشارکت کنندگان از استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، اردبیل، مرکزی، کرمان، خوزستان، اصفهان، بوشهر، خراسان شمالی وجنوبی، گیلان و مازندران و قم، حضور یافته و نمایندگی شرکت های خارجی از کشورهای، آلمان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، ژاپن، چین، ترکیه، هلند، مالزی، هند، روسیه و امارات در این نمایشگاه مشارکت نموده اند.

وی گفت: زمینه فعالیت تخصصی شرکت های حاضر شده در این نمایشگاه در حوزه های خدمات فنی و مهندسی ساختمان و تاسیسات، مصالح و تجهیزات ساختمانی، سیستمای سرمایش وگرمایش و همچنین تجهیزا ت تاسیساتی، ماشین آلات و ابزار ساختمان و تاسیسات، مراکز آموزشی و دانشگاهی، نشریات تخصصی و کلیه گروه های مرتبط است.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان وصنایع سرمایشی و گرمایشی ایران در مشهد، 18 تا 22 خرداد 94 و از ساعت 17 و روزانه به مدت 6 ساعت آماده استقبال از متخصصان صنعت ساختمان و صنایع حرارتی و برودتی ایران و استان خراسان رضوی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.