رقابتی برای گزینش بهترین شخصیت‌های کارتونی ایرانی اسلامی؛

فراخوان مسابقه طراحی شخصیت کارتونی منتشر شد

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسابقه بزرگ طراحی شخصیت کارتونی ایرانی اسلامی در کالاهای فرهنگی و آموزشی را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مسابقه طراحی شخصیت کارتونی ایرانی اسلامی با هدف برگزیدن شخصیت‌های جذاب با هویت ایرانی اسلامی، ایجاد انگیزه برای هنرمندان در راستای تولید آثار هنری و فرهنگی با هویت ایرانی اسلامی، تولید کالاهای آموزشی و فرهنگی با اتکا به توانایی‌های جامعه هنری کشور، تجاری‌سازی شخصیت‌ها و استفاده از آن‌ها در کالاهای آموزشی و فرهنگی و ایجاد فرصت مناسب برای شناسایی و ادامه همکاری با هنرمندان علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و تجاری به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به همین منظور، شخصیت‌های طراحی‌شده باید دارای هویت ایرانی اسلامی باشند و آثار فاقد هویت یا با هویت غیر ایرانی پذیرفته نخواهند شد. ضمن آنکه، شخصیت‌ها باید جذابیت و انعطاف لازم برای تولید پویانمایی و استفاده در کالاهای فرهنگی و آموزشی را دارا باشند.

جوایز برگزیدگان مسابقه طراحی شخصیت کارتونی عبارت است از:

جایزه اثر برگزیده: لوح تقدیر و دو سکه تمام بهار آزادی

جایزه اثر دوم: لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی

جایزه اثر سوم: لوح تقدیر و نیم‌سکه بهار آزادی

به آثار چهارم تا هفتم نیز لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

 فراخوان مسابقه طراحی شخصیت کارتونی منتشر شد

گفتنی است علاوه بر اینکه تمام آثار شرکت‌کنندگان در این مسابقه در خانه هنرمندان به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد، اثر برگزیده برای تولید پویانمایی و کالاهای آموزشی و فرهنگی معرفی خواهد شد.

حضور در مسابقه «طراحی شخصیت کارتونی» برای تمامی طراحان و علاقه‌مندان آزاد و با ارسال حداکثر ۵ اثر امکان‌پذیر است.

آخرین مهلت دریافت اینترنتی فایل آثار و برگه شرکت در مسابقه طراحی شخصیت کارتونی، دهم مرداد ۹۴ است. فهرست پذیرفته‌شدگان در ۲۵ مرداد اعلام و دهم شهریور نمایشگاه آثار گشایش می‌یابد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل برگه ثبت نام می‌توانند به نشانی iranchr.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه مسابقه طراحی شخصیت کارتونی در موسسه نشر شهر به نشانی میدان آرژانتین، ابتدای بلوار افریقا، رو به روی پارک‌سوار بیهقی، پلاک ۶، واقع است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار