کفاشیان: مشکلات مالی امسال در فوتبال بیداد می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع فوق‌العاده فدراسیون گفت: امسال درآمدزایی در فوتبال نداشتیم و مشکلات مالی بسیاری را متحمل شدیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی کفاشیان در مجمع فدراسیون فوتبال و در جمع اعضای این مجمع گفت: خوشبختانه فعالیت‌هایمان را از دی ماه سال گذشته آغاز کرده‌ایم و تا به اینجا تمام برنامه‌ریزی‌هاانجام شده و صورتحساب‌ها به تایی مسئولان رسیده است. و برای شرکت در بازی‌های آسیایی و جهانی آماده شدیم و همان طور که می‌دانید تیم ملی فردا جهت اعزام به مسابقات مقدماتی جام جهانی کشور را ترک خواهد کرد.  تیم امید نیز  راهی مرحله نهایی مقدماتی المپیک 2016 ریودوژانیرو شده و تیم‌های نوجوانان، جوانان و نونهالان ما هم آماده مسابقات هستند و البته این مسابقات برخی میزبانی‌هایش با ماست.

وی ادامه داد: باید از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ تشکر ویژه داشته باشم چراکه با برنامه‌ریزی درست توانستند مسابقات را به خوبی برگزار کنند.بهتر است فراموش نکنیم که سرمربی تیم فوتسال نیز رفت و ما هیچ درآمدی نداشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هیچ سالی به اندازه سال گذشته ما مشکلات مالی نداشتیم و حتی حق پخش هم پرداخت نشد که این مسائل باعث به وجود آمدن سال سختی برای ما شد.

کفاشیان در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: اینها برنامه‌های مهمی بود که انجام شد و امیدوارم سال آینده برنامه‌های بهتری انجام دهیم و برنامه‌های آتی‌مان را هم بهتر پیش ببریم البته ما برنامه‌های فنی و آموزشی هم برای استان‌ها داشته و داریم و همان‌طور که می‌دانید در اردیبهشت ماه به عنوان نائب رئیس AFC رای آوردم از طرف دیگر با توجه به امن بودن کشور ایران، کشورهای افغانستان و عراق قرار شد بازی‌هایشان را در ایران انجام دهند و کشورمان را به عنوان میزبان انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: کنگره بعدی ما کنگره فیفا بود که دو هفته پیش انجام شد و با سیاست‌گذاری‌هایی که در آسیا انجام شده بود تصمیم گرفتیم به بلاتر رای دهی و البته کشورهای آفریقایی هم همین کار را کردند. اما به هر حال مشکلاتی پیش آمد که پلیس در حال تحقیقات است و قرار شد در مجمع بعدی انتخابات برگزار شود تا رئیس فیفا هم مشخص گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار