اولیایی:

کمیسیون اصل 90 انتظارات را برآورده نکرد

مدیر عامل سابق استقلال گفت: به نظر من از کمیسیون اصل 90 انتظاری بیشتری می‌رفت و انتظارات را برآورده نکرد.

اظهارات نمایندگان مجلس غیرکارشناسی و غیرشفاف بوده است / کمیسیون اصل 90 انتظارات را برآورده نکرد
کاظم اولیایی مدیر اسبق باشگاه فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص محرز شدن تخلف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باید عنوان کنم تخلف فدراسیون فوتبال که از گفته‌ها و بررسی‌های نمایندگان مجلس محرز و مطرح شده است چندان شفاف نبوده و نمی‌توان به آن استناد کرد.

وی در ادامه افزود: اینکه نمایندگان اعلام کرده‌اند که تعداد سفرهای غیرضروری کفاشیان زیاد بوده چندان اصولی نیست و اطلاعیه صادر شده مبهم و غیرشفاف بوده است.

اولیایی ادامه داد: در واقع ازکمیسیون اصل 90 انتظار بیشتری می‌رفت و انتظار من این بود که شفاف‌تر و به ریزتر و موشکافانه‌تر این مساله به این مهمی را بررسی کنند اما چنین اتفاقی رخ نداد و انتظارات را برآورده نکردند.

مدیر عامل استقلال در خصوص نمایندگان تصریح کرد: اظهارنظرهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را ناقص و غیرکارشناسی دیدم و از این نظرات نمی‌توان به نکته‌ای پی برد و یا مطلبی را استخراج کرد یا به نتیجه‌گیری‎هایی رسید.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلی‌گویی و عدم رعایت صراحت لهجه در بحث تخلف فدراسیون فوتبال، شرایط را بدتر از قبل کرده‌اند.

اولیایی در خصوص راهکار حل موضوع تخلف فدراسیون فوتبال اشاره کرد: در اینگونه مواقع حساس، گروهی به نام دولت باید به این موضوع مهم رسیدگی کند و معتقدم اگر خود برون و درون کنترلی حاکم شود می‌توانیم چنین مسائلی را برطرف سازیم زیرا ‌نهادها و سازمان‎های مردم نهاد توسط خود مردم اداره می‎شوند.

مدیر عامل اسبق استقلال در مورد واگذاری شرکت‎ها به خصوصی‎سازی و اداره کردن به وسیله مردم اضافه کرد: باید عنوان کنم ایران کشوری بوده که به مردم ارزش و بهاء داده است و نمونه آن واگذاری کار به مردم بوده که از اهداف عالیه نظام بوده و در اصل 44 قانون اساسی نیز بر روی این مهم تاکید شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که مساله تخلف فدراسیون فوتبال کارشناسی بررسی شده و ختم به خیر شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار