سرپرست تیم ملی والیبال دانشجویی؛

مسابقات یونیور سیاد مهمترین رخداد ورزشی جهان است

سرپرست تیم ملی والیبال ‌‌دانشجویی در خصوص مسابقات یونیور سیاد تابستانی گفت:‌ مسابقات یونیور سیاد با توجه به حجم بالای شرکت کننده جزو مهم‌ترین و بزرگترین رخدادهای ورزشی به حساب می ‎آید.

مسابقات یونیور سیاد مهمترین رخداد ورزشی جهان استمقدم منش، سرپرست تیم ملی دانشجویی والیبال ورزش‌های دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‎ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان با توجه به اینکه از بالاترین حجم شرکت کننده برخوردار است جزء مهم‌ترین و بزرگترین رخدادهای ورزشی است.

وی ادامه داد: تیم والیبال دانشجویان کشورمان با توجه به فراخوانی که از سال گذشته در دانشگاه‌های مختلف انجام شد از دانشگاه‌های پیام نور،‌ آزاد و علوم پزشکی ورزشکارهای زیادی به اردوی اول دعوت شدند البته اردوی نخست ما بدون حضور این دانشجویان برگزار شد چرا که آن‌ها درگیر تیم ملی امید و چند مسابقه دیگر بودند.

مقدم منش تصریح کرد: ‌ما از میان والیبالیست‌های دانشجو 12 نفر را به منظور حضور در مرحله دوم انتخاب کردیم، تا آنها در این اردو که از 23 خرداد ماه آغاز می‌شود شرکت کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال دانشجویی تاکید کرد: با توجه به اینکه والیبال ایران توانسته جایگاه خوبی در سطح بین المللی به دست آورد، توقع مسئولین و مردم از این رشته بالا است.

مقدم منش عنوان کرد:‌ بهترین مقامی که ملی پوشان والیباست دانشجو کسب کردند مقام پنجمی بوده است که امیدواریم بتوانیم در این دوره جایگاهمان را ارتقاء‌دهیم. ما در دوره گذشته شرکت نکردیم اما با رایزنی‌های انجام شده توانستیم سهمیه این مسابقات را کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد:‌ تیم والیبال دانشجویان ایران در تاریخ 3 تیر ماه سال جاری عازم مسابقات یونیور سیاد تابستانی گوانگجو کره جنوبی خواهند شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار