پیروانی: آزمون رفتنی است اما مشکل خروج سید جلال حل نشد

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال گفت: دقایقی پیش مشکل خروج سردار آزمون حل شد و مهر خروج را دریافت کرده و می‌تواند از کشور خارج شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افشین پیروانی مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال در برنامه رادیویی گفت: دقایقی پیش مشکل خبر دادند که مشکل خروج سردار آزمون  حل شده و مهر خروج را دریافت کرده و می‌تواند از کشور خارج شود.

 وی افزود: اما سید جلال حسینی با وجود سابقه زیادی که در تیم ملی دارد و زحمات بسیاری نیز کشیده نتوانست اجازه خروج بگیرد. او نزدیک به 10 روز پیگیر کارهایش بود ولی متاسفانه نتوانست کاری انجام بدهد و مشکل این بازیکن به دلیل بدهی مالیاتی که سالیان سال داشته و البته باشگاه هایی که وی در آنجا بازی میکرده موظف بودند این بدهی ها را پرداخت کنند و حتی روز گذشته حسینی مقداری از مالیات خود را پرداخت کرد ولی زمان اجازه نداد وی خروجی بگیرد.

پیروانی گفت: برنامه تیم ملی از ساعت 11 صبح در فرودگاه آغاز خواهد شد و امیدوارم که مشکلی بوجود نیاید چون هر لحظه تن و بدنمان میلرزد که خبر جدیدی به گوشمان نرسد. ساعت 11 به سمت ازبکستان خواهیم رفت و پنجشنبه یک بازی دوستانه در تاشکند داریم.


وی افزود : 2 روز بعد از انجام بازی دوستانه در تاشکند  به سمت ترکمنستان خواهیم رفت و متاسفانه بازی 600 کیلومتر دورتر از پایتخت است و در هر صورت سختی هایی را در پیش داریم اما امیدوارم بازی اول را خوب شروع کنیم و به طور حتم راه سختی را برای رسیدن به جام جهانی نیز خواهیم داشت و تمام تلاشمان این است که در بازی اول موفق شویم.


مدیر اجرایی تیم ملی تصریح کرد: تمامی بازیکنان در سلامت کامل هستند و مصدوم نداریم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم دست پر برگردیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار