رضائیان:

به دنبال جایی بهتر از نفت مسجد سلیمان هستم

مدیر عامل فصل گذشته باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: قرار دادم با باشگاه نفت مسجد سلیمان به پایان رسیده و در حال حاضر قصد دارم به پیشنهاد تیم دیگری فکر کنم.

مسعود رضائیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعیت همکاری‌اش با باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه نفت مسجد سلیمان تا پایان فصل بوده و تاریخ 15خرداد به اتمام رسیده و در حال حاضر قصد دارم که دو، سه روز آینده را استراحت کنم و بعد درباره وضعیت‌ام در فصل بعد تصمیمات لازم را  بگیرم. 
به دنبال جایی بهتر از نفت مسجد سلیمان هستم
 
 
وی  بیان کرد: به طور کلی در گذشته با یک تیم دیگر مذاکراتی را داشته‌ام و قرار است هفته آینده در خصوص مذاکرات تیم مورد نظر فکر کنم و برخی از موضوعات را مورد بررسی قرار دهم چرا که طی صحبت‌های مطرح شده قولی را به تیم  مذاکره‌ شونده  داده بودم بنابر این فعلا قصد ندارم درباره مدیر عاملی در باشگاه فولاد خوزستان نظری بدهم چرا که چنین قصدی ندارم و از طرفی دیگر فعلا درباره حضورم در باشگاه نفت مسجد سلیمان نمی‌خواهم نظری بدهم.
 
رضائیان تصریح  کرد: از 28 بازیکنی که در باشگاه نفت مسجد سلیمان حضور داشتند قرار داد 20 بازیکن به پایان رسیده و فقط 8 بازیکن زیر 23 سال و زیر 21 سال با باشگاه قرارداد دارند و باید بگویم که قرارداد بهروز مکوندی سرمربی تیم، کادر فنی سرپرستی و درگیر اعضاء نیز به پایان رسیده است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار