برگزاری جلسات حفاظت فنی، ایمنی و بهداشت کار در منطقه 21

شهرداری منطقه 21 از برگزاری جلسات حفاظت فنی، ایمنی و بهداشت کار در منطقه خبر داد و گفت: این جلسات قرار است با حضور نماینده شرکت شهر سالم شهرداری تهران در تاریخ 25 خرداد ماه سال جاری برگزار شود.

 
به گزارشخبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ؛ جمال بافرانی شهردار منطقه 21 با اشاره به برگزاری جلسات حفاظت فنی، ایمنی و بهداشت کار در منطقه عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسات ارائه راه‌کارهایی برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه‌ای برای نیروی انسانی در این منطقه است.

شهردار منطقه 21 گفت: بحث درخصوص موضوعات فنی، ایمنی و بهداشت کار کارگران، استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مکانیزه، توجیه پیمانکاران در خصوص ایمنی و بهداشت کار نیروی انسانی و ... از موضوعاتی است که در این جلسه به آنها رسیدگی خواهد شد.

به گفته بافرانی در این بین یکی از موضوعات مهم این جلسات تاکید بر استفاده پیمانکاران از خودروهای مکانیزه در بزرگراه‌های به جای استفاده از نیروی انسانی است.

لازم به ذکر است این جلسات از ابتدای سال کلید خورده و از سال گذشته تاکنون هیچ موردی مبنی بر  حادثه دیدگی نیروی انسانی در بزرگراه‌ها و اماکن دیگر منطقه 21 به شهرداری گزارش نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه21 ، جلسه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار