گواهینامه بین المللی استاندارد محیط زیست منطقه 21 ممیزی و تائید می‌شود

شهردار منطقه 21 از برگزاری جلسه ممیزی گواهینامه بین‌المللی استاندارد محیط زیست این منطقه در روز 20 خردادماه خبر داد و گفت: در صورت تائید فردا منطقه 21 برای هفتمین سال متوالی موفق به دریافت این گواهینامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در راستای اتخاذ روش‌های هماهنگ، علمی و موثر جهت کاهش آلودگی ها در مجموعه شهری و جلوگیری از تشدید آن شهرداری منطقه 21 از سال 87 موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست شده است.
 
به گفته شهردار منطقه 21، به همین منظور ممیزی اخذ مجدد گواهینامه بین‌المللی استاندارد محیط زیستی ایزو 14001، فردا برای هفتمین سال متوالی در منطقه 21 برگزار خواهد شد.
 
شهردار منطقه 21 با اشاره به اینکه ایزو 14001 نوعی استاندارد برای مدیریت مسائل زیست محیطی است که طی آن شهرداری با شناسایی جنبه‌های محیط زیستی ناشی از فعالیت‌های خود و تعیین علل آنها در جهت کاهش پیامدهای منفی برای محیط زیست اقدام می نماید، اعلام کرد: دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 14001 بعنوان مصوبه شورای شهر در سال 85 به کلیه مناطق شهرداری ابلا شد تا طی آن کیفیت محیط زیست شهری ارتقاء پیدا کند.
 
لازم به ذکر است، ممیزی سیستم ذکر شده براساس نمونه‌برداری از فعالیت‌ها و خدمات شهرداری منطقه و بررسی انطباق آنها یا الزامات استاندارد نظیر شناسایی و ارزیابی جنبه‌های محیط زیستی، کنترل عملیات، الزامات و قوانین محیط زیستی،پایش  واندازه‌گیری و.... انجام خواهد شدکه در نهایت پس از بازدیداز فعالیت ها و خدمات شهرداری و ارزیابی آنها گواهی نامه ایزو 14001 به تایید خواهد رسید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار