روشن:

عضویت در هیئت مدیره را قبول می‌کنم/ هدف من فقط کمک به استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عنوان و سمت برایم مهم نیست، اما اگر بخواهند برای کمک به استقلال عضویت در هیئت مدیره را می‌پذیرم.

حسن روشن، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اینکه گفته می‌شود نام او به عنوان یکی اعضای از هیات مدیره جدید باشگاه استقلال مطرح شده اظهار داشت: به طور کلی اگر نیت درست کردن وضعیت باشگاه استقلال باشد بهتر است بدانید که از هر لحاظ حاضر هستم به تیم استقلال کمک کنم ولی تا به این لحظه هیچ گونه اطلاعی از وضعیت باشگاه ندارم. 

عضویت در هیئت مدیره را قبول می‌کنم/ هدف من فقط کمک به استقلال است
 
اگر واقعا قرار باشد که وضعیت باشگاه استقلال بهتر شود به طور حتم قبول می‌کنم که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باشم.
 
وی در ادامه بیان کرد: همان طور که می‌دانید تنها دو نفر از اعضای هیات مدیره یک باشگاه می‌توانند ورزشی باشند و بهتر است بگویم که اگر قرار است فقط اسمی در باشگاه استقلال بر روی من بگذارد این کار انجام نشود، بهتر است چرا که من تنها هدفم این است که به استقلال کمک کنم از طرفی دیگر این طور نباشد که فردا به باشگاه استقلال برویم و در نهایت همه بگویند که بروید بنابر این بهتر است این موضوع از ابتدا مشخص شود.
 
روشن تصریح کرد: در هر صورت هیات مدیره‌ای که قرار است اعضای آن در آینده مشخص شود و البته چه اعضای قدیم و چه اعضای جدید واجب است که کمیته فنی تشکیل بدهند و این که چه کسی راس کار باشد را همان اعضای هیات مدیره باشگاه انتخاب کنند، اما معمولا هیات مدیره مربی انتخاب نمی‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
کریم
۰۸:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
وای به حال استقلال که آقای همیشه مخالف(روشن)عضو هیئت مدیره اش باشه.ایشان بجز باخودش باهمه مخالفه البته گاهی اوقات هم باخودش مخالفه!!!!!!!
آخرین اخبار