گرگان؛

آغاز به کار چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز در گلستان

چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز ساعتی قبل با حضور مسئولین کشوری واستانی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ مدیر ستاد اقامه نماز گلستان گفت: بیش از 2 هزار و یکصد اثر در زمینه‌های فیلم نامه نویسی، پویانمایی، محصولات چندرسانه‌ای، رمان، عکاسی، فیلم کوتاه و فیلم مستند  به دبیرخانه جشنواره رسیده  بود.

محمدی افزود: چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز در دو بخش عمومی و دانشجویی با همکاری ستاد اقامه نماز کشور و نیز جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی به میزبانی استان گلستان شروع شده است که هم اکنون مراسم اختتامیه آن در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در حال برگزاری است. 

وی مهمترین اهداف جشنواره را ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز با استفاده از ابراز هنر، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری با موضوع نماز، شناسایی و تجلیل از فعالان حوزه آثار نمایشی و مکتوب نماز و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از آثار فاخر حوزه نماز از طریق نشر و معرفی آثار اعلام کرد.

محمدی اظهار کرد: در چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز حجت‎الاسلام محسن قرائتی، میقانی مسئول ستاد اقامه نماز کشور، معاون فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داوران ،مقامات ارشد استانی و شهرستانی و همچنین جمعی از هنرمندانی مثل اکبر عبدی، حسین آستانه، جهانگیر الماسی، مهدی روشن‎روان، رضا داد، رسول صانعی، حبیب‎الله بهمنی و انسیه شاه‎حسینی حضور دارند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.