در گفتگو با شبکه المنار؛

وزیر دادگستری سوریه خبر ربوده‌شدنش را تکذیب کرد

وزیر دادگستری سوریه در گفتگویی مستقیم با شبکه المنار خبر ربوده‌شدنش به دست گروه موسوم به جیش الاسلام را تکذیب و آرزو کرد در راه خدمت به میهنش شهید شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، «نجم الاحمد،» وزیر دادگستری سوریه تمامی اخبار منتشر شده درباره  ربوده شدنش به دست گروه موسوم به جیش الاسلام را تکذیب کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره منبع این شایعه و هدف از آن گفت: ما به این خبرها و شایعه ها اهمیت نمی دهیم زیرا چهار سال است که به این اخبار کذب شبکه‌های گمراه کننده که در ریختن خون مردم بیگناه سوریه نقش دارند، عادت داریم.

وی افزود: این شبکه‌های گمراه کننده با پخش چنین شایعاتی در ویران کردن زیر ساخت های سوریه و تمدن این کشور شریک هستند بنابراین ما به پخش این شایعات هیچ گونه توجهی نداریم.

وی خاطر نشان کرد : هدف از پخش چنین شایعاتی مقابله با پیروزی هایی است که نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت  لبنان اخیرا در مبارزه با داعش و عناصر تکفیری به دست آورده اند.

وی افزود: این اخبار دروغ ذره ای از تصمیم و عزم ما در مبارزه با تروریسم تا مرز شهادت و پیروزی کم نمی کند بنابراین سوریه با وجود مردم و ارتش قدرتمند خود با تروریسم مبارزه می کند.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه امنیت در دمشق شکننده شده است، گفت: امروز دمشق روز طبیعی خود را در امنیت و ثبات گذراند بنابراین اکثر شهرهای سوریه به استثنای برخی نقاط که همگی از آن مطلع هستیم در امنیت و ثبات قرار دارند. من به طور طبیعی و عادی در خیابانها رفت و آمد و اغلب با خودروی شخصی خودم در خیابان رانندگی می کنم و حرف و حدیث درباره ناامن بودن دمشق را تکذیب می‌کنم.
 
وی گفت : سوریه همچنان مقاوم و پایدار است و بر تمامی آدمکش ها، جنایتکاران، تروریست ها و کسانیکه وجدانهای پست و ناپاک دارند و دین و وجدان خود را به اجنبی فروخته اند، پیروز خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش  دیگری که چرا شخص شما(وزیر دادگستری) را برای ربودن انتخاب کردند، گفت :شما به خوبی می دانید وزارت دادگستری و وزیرش تروریست ها را تحت تعقیب قرار می دهند و دستگاهی است که با تروریست ها مبارزه می کند و عدالت و امنیت را برای شهروندان تامین می کند. این برای من افتخار بزرگی است که وزیر دادگستری هستم زیرا در این سرزمین متولد شدم و امیدوارم در راه خدمت به وطنم شهید شوم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار