رودهن؛

کمربندی و مترو پاکدشت – شریف آباد نیازمند اعتبار ملی

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مترو پاکدشت – شریف آباد و کمربندی پاکدشت پروژه های ملی می باشند که نیاز به تزریق اعتبارات ملی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، فرهاد بشیری در مورد وضعیت شهرستان گفت: این شهرستان در غرب استان تهران همانند سایر مناطق کمبود ها و خلاء های زیادی در حوزه زیر ساخت ها مانند آب و فاضلاب و سایر بخش ها دارد .

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: پروژه های عمرانی در شهرستان وجود دارند که برای ادامه حرکت در مسیر تکمیل و راه اندازی نیاز به اعتبار دارند و باید اعتبارات ملی به بدنه آنها تزریق شود.

بشیری با تاکید بر اینکه مترو پاکدشت – شریف آباد و کمربندی پاکدشت پروژه های ملی می باشند که نیاز به تزریق اعتبارات ملی دارند ، اضافه کرد : بودجه ها و اعتبارات شهرستانی و حتی استانی تاثیری بر سرعت دهی به تکمیل این پروژه های عمرانی ندارد .

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : وزیر راه و مسکن و شهرسازی باید به طور جدی این پروژه های عمرانی را پیگیری کند زیرا پروژه هایی ملی می باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.