سردار بیگدلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پاسخ دندان‌شکن جمهوری اسلامی به هر اقدام دشمن، فراتر از تصور آنان خواهد بود

معاون سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: جمهوری اسلامی ایران اطمینان می دهد که پاسخش به هر اقدام نابخردانه ای دندان‌شکن و فراتر از تصور دشمن خواهد بود.

پوراعظم*** پاسخ دندان‌شکن جمهوری اسلامی بر هرگونه اقدام دشمن فراتر از تصور آنان خواهد بودسردار بیگدلی معاون دفاعی-امنیتی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دفاعی_ امنیتی باشگاه خبرنگاران، پیرامون آمادگی سپاه پاسداران در مقابل هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان و یا گروه‌های تکفیری اظهار داشت: امروز آمادگی‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران چه برای  مقابله با تهدیدات خارجی که در مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی، و چه در مقابل تهدیدات احتمالی عوامل دشمن در داخل، بسیار عالی است و در این زمینه سپاه پاسداران به صورت ویژه از توانمندی بالایی برخوردار است. 

 
وی ادامه داد: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بهره‌گیری از  نیروهای بسیجی که در قالب گردان‌های دفاعی امام حسین (ع)، امنیتی امام علی (ع) و واکنش سریع بیت‌المقدس شکل گرفته، سازماندهی حرفه‌ای انجام داده است. 
 
بیگدلی افزود: در مجموع باید بگویم جمهوری اسلامی ایران امروز از لحاظ توانمندی به حدی رسیده که حداقل اقدام از سوی دشمن را پاسخ چندبرابری خواهد داد. این را می‌توان از رفتار دشمن فهمید چرا که تا به الان هیچ‌گونه اقدام کوری از سوی آنان علیه ما صورت نگرفته و اگر دشمن اقدامی را علیه ما شروع کند، قطعا خاتمه آن با ایران بوده و این ما هستیم که پایان آن را تعیین می‌کنیم که نتیجه‌اش رفتن دود آن به چشم دشمن خواهد رفت. 
 
سردار بیگدلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تشکیل ائتلاف توسط کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برضد ایران اظهار داشت: در برآوردهای ما پتانسیل چنین اقدامی وجود ندارد. 
 
وی  با اشاره به نظرسنجی اخیر شبکه الجزیره در همین زمینه، عنوان کرد: صداقت در اینگونه نظرسنجی‌ها زیرسوال است. 
 
معاون سپاه محمد رسول الله (ص) در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با عملکرد خود پاسخ این مسئله را داده و در میدان جنگ سخت مقاوم بوده و قطعا پاسخ هر اقدامی علیه ما دندان‌شکن‌تر از آن است که دشمن تصورش را کند. 
 
گفتنی است؛ شبکه الجزیره چندی پیش در اقدامی خصمانه نظرسنجی مبنی بر تشکیل ائتلافی متشکل از کشورهای عربی برعلیه ایران را صورت داده بود.

همچنین سفیر عربستان در انگلیس در اضهاراتی عجیب از گزینه‌های روی میز عربستان درمقابل ایران گفته بود!

گفتگو از: میثم پوراعظم  
 
انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۲۲:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
سلام علیکم. واقعا این حکام مرتجع سعودی و قطر و امارات و... پارکینسون گرفته اند زیرا فراموش کردند درجنگ تحمیلی هشت ساله، صدام حسین باتفاق همین کشورهای سعودی و کویت و قطر وامارات و اردن و مصر به سرکردگی امریکا و رژیم صهیونیستی با ایران جنگیدند و شکست خوردند. درآن سالها به نسبت الآن چیزی نداشتیم و فقط همت و غیرت انقلابی ملت ایران بود اما اکنون آن روحیه انقلابی مضاعف گشته و ازنظرتجهیزات و جنگ افزارهای پیشرفته هم به خودکفایی رسیدیم. کوچکترین حماقتی ازطرف هرکس که باشد، اول رژیم صهیونیستی ازصفحه روزگار محو می گردد و سپس رژیم سعودی و امارات و قطرهستند که باید غزل خداحافظی را بخوانند.
Iran (Islamic Republic of)
mma
۱۷:۴۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
مرگ براسراییل مرگ برامریکا مرگ برمنافقین اسلام
Iran (Islamic Republic of)
رضا صوغانی
۱۳:۰۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
سلام بر همه ی سرداران سپاه و امیران ارتش که درک کرده اند باید در مقابل آمریکا با شجاعت کامل ایستاد و ذره ای کوتاه نیامد
آخرین اخبار