طارمی پا جای پای مسافران کویت

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در صورت پیوستن به القادسیه کویت به چهارمین بازیکن ایرانی در 2 دهه اخیر باشگاه‌های این کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با ارایه نمایشهای زیبا درطول فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تحسین کارشناسان و هواداران را برانگیخت با پیشنهاد نجومی باشگاه القادسیه کویت مواجه شده است.
طارمی در راه استیلی نکونام و قوچان‌نژاد

رقم یک میلیون و دویست هزار دلاری باشگاه کویتی به حدی جذاب است که گفته می‌شود برادر این مهاجم در سفری که به دبی داشته مهمان مسئولین القادسیه بوده و مشغول انجام مذاکرات نهایی برای انتقال است.

طارمی در صورت پیوستن به زردپوشان کویتی تبدیل به چهارمین بازیکن ایرانی این تیم می‌شود  که در 2 دهه اخیر برای کسب درآمد خوب به این کشور حاشیه خلیج فارس سفر کرده اند.

حمید استیلی اولین بازیکن ایرانی بود که در سال 1995- 1994 پیراهن یک تیم کویتی را به تن کرد و به عضویت القادسیه یا همان قلعه زرد کویت درآمد.

بیست سال بعد و در نیم فصل دوم فصل 2014-2013 جواد نکونام با پوشیدن پیراهن الکویت به دومین بازیکن ایرانی شاغل در این لیگ این کشور عربی و اولین نماینده کشورمان در پرافتخارترین باشگاه کویت تبدیل شد.

نکونام که با قراردادی پانصد هزار دلاری به سفیدپوشان کویتی پیوسته بود در بیست و چهار بازی برای این تیم چهارده گل به ثمر رساند.

رضا قوچان‌نژاد که در فصل 2015-2014 لیگ کویت با قراردادی یک میلیون دلاری به الکویت ملحق شده بود نیزدر چهارده بازی دوازده گل به ثمر رساند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا طارمی نام ایران را در فوتبال این کشور حاشیه خلیج فارس درخشان نگه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار