ضرغامی مطرح کرد؛

تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بیان احکام برای مردم به روش ساده

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: من بارها شاهد بوده‌ام که رهبر معظم انقلاب به آقای فلاح‌زادگان تأکید کردند احکام به زبان ساده برای مردم بیان شوند.

مقام معظم رهبری تأکید دارند احکام به زبان ساده برای مردم بیان شوند
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امروز بعدازظهر مراسم تجلیل از عالم مجاهد و استاد اخلاق آیت الله سفرعلی شهسواری عضو دفتر استفتائات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در محل سالن آمفی تئاتر سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این مراسم مهندس عزت الله ضرغامی با بیان ویژگی‌های عالم صالح دینی اظهار داشت: آیت الله شهسواری مصداق عمل صالح است. ایشان عنصری عالم و زاهد است و هنگام برخورد با مردم از نحوه احوالپرسی تا رفتار اجتماعی کاملاً جوان و با نشاط نشان می‌دهند.

رئیس سابق صداوسیما یکی از ویژگی‌های آیت الله شهسواری را بیان ساده احکام دانست و افزود: هنگامی که درس ایشان از رادیو پخش می‌شد، به زبانی کاملاً ساده و روان مردم آن را می‌شنیدند.

وی ادامه داد: من خود برایم پیش آمده که برای پرسیدن یک حکم ساده با دفتر برخی از مراجع تماس گرفته‌ام؛ به دلیل آن که بیان حکم با زبانی پیچیده بود، مجدداً آن را سوال می‌کردم که در برخی موارد با برخورد تند و حتی قطع تلفن از طرف پاسخ دهنده مواجه می‌شدم.

ضرغامی افزود: من خود بارها شاهد بودم که رهبر معظم انقلاب خطاب به حاج آقا فلاح‌زادگان می‌فرمودند احکام را به زبان ساده برای مردم بیان کنید و دین را طوری نشان دهید که آسان به نظر برسد.

وی همچنین از شخصیت عالم دینی آیت الله شهسواری تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ضرغامی ، احکام ، شهسواری ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار