گروه‌های تکفيری برای عمليات در عدن آماده می‌شوند

منابع نظامی بلندپایه در اتاق عملیات مشترک کمیته های مردمی و ارتش یمن از آمادگی برخی طرف ها برای انجام عملیات نظامی در عدن خبر دادند که قرار است با حضور نیروهای سعودی، اماراتی و گروه های تکفیری انجام شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، منابع نظامی بلند پایه در اتاق عملیات مشترک کمیته های مردمی و ارتش یمن از آمادگی برخی طرف ها برای عملیات نظامی در عدن خبر دادند که قرار است با حضور نیروهای سعودی، اماراتی و گروه های تکفیری انجام شود. 
این آمادگی ها شامل عملیات هلی برن هوایی و دریایی در جبهه عدن است که به واسطه مزدوران و با حمایت عربستان و امارات صورت می گیرد. این منابع همچنین افزودند گروه هایی از افسران چند ملیتی با یک کشتی اماراتی حامل کمک های انسانی به بندر البریقه  رسیده اندT بندری که القاعده کنترل آن را در دست دارد.
این افسران به گروه های وابسته به القاعده و بقایای شبه نظامیان عبدربه منصورهادی و حزب اصلاح آموزش می دهند و بر فعالیت های آنها نظارت می کنند. منابع نظامی یمن تاکید کردند نیروهای ارتش و کمیته های مردمی برای رویارویی آماده هستند و جبهه عدن، صحنه شکست مجدد نیروهای متجاوز خواهد بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار