موجی از هراس ميان نظاميان آل‌سعود درپی مرگ فرمانده نيروی هوايی عربستان

کشته شدن "محمد بن احمد شعلان" موجی از هراس در میان نظامیان عربستانی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از منابع مختلف از جمله پایگاه اینترنتی شبکه ماهواره‌ای«الغدیر»، مرگ سرلشکر ستاد "محمد بن احمد شعلان،" فرمانده نیروی هوایی عربستان در هاله ای از ابهام قرار دارد. دولت عربستان اعلام کرد محمد بن احمد شعلان بر اثر سکته قلبی درگذشته است اما انتشار اخبار فراوان درمورد کشته شدن وی بر اثر حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه هوایی خالد در شهر خمیس مشیط، اعتماد به اخبار رسانه های عربستانی را از بین برده است.


 بنابر اعلام پایگاه اینترنتی الغدیر سرلشکر ستاد محمد بن احمد شعلان فرمانده نیروی هوایی عربستان بر اثر انفجار موشکی کشته شده است که کمیته های مردمی یمن به طرف پایگاه هوایی خالد بن عبدالعزیز در شهر خمیس مشیط عربستان در 80 کیلومتری مرزهای یمن شلیک کردند.

 بنابر این خبر، محمد بن احمد شعلان بر اثر انفجار موشک به شدت زخمی و به سرعت به ریاض و سپس خارج کشور منتقل شده تا درمان شود اما بر اثر شدت جراحات، درگذشته است.

 منابع خبری اعلام کردند دولت عربستان برای جلوگیری از تضعیف روحیه نظامیان خود، مرگ محمد بن احمد شعلان فرمانده نیروی هوایی را طبیعی و بر اثر سکته قلبی اعلام کرده است. یکی از نشانه هایی که کشته شدن محمد بن احمد شعلان را بر اثر شلیک موشک تایید می کند، همزمانی حمله موشکی کمیته های مردمی یمن با دیدار فرماندهان نظامی عربستان از منطقه است، حمله ای که با عملیات اطلاعاتی کمیته های مردمی و اطلاع آنان از دیدار محمد بن احمد شعلان از پایگاه هوایی خالد بن عبدالعزیز صورت گرفته است.

 خبرگزاری عربستان اعلام کرده بود موشک اسکاد شلیک شده از خاک یمن، هدف سامانه موشکی پاتریوت در مرز مشترک با عربستان قرار گرفته است در حالی که شبکه ماهواره ای یمنی المسیره با رد این خبر، تصاویر و فیلمهایی منتشر کرد که نشان می داد موشک اسکاد به أهدافی در پایگاه هوایی خالد بن عبدالعزیز اصابت کرده و باعث زخمی شدن شماری از فرماندهان و افراد مستقر در آن شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
دولت عربستان راست گفته این آقا سکته کرده و مرده ، اما سکته اش دلیل داشته بله ، دلیل
این افسر شجاع عمری را مفت خورده و خوابیده بود و در 50 سال گذشته عربستان به لطف باج دهی به غربیها شاهد هیچ جنگی نبوده در نتیجه این دلاور مرد عرب وقتی یک موشک واقعه ای در کنارش منفجر شد نه از ترکش و نه آوار بلکه از ترس ریق رحمت را سر کشیده ، حال شما قضاوت کنید دولت بیاد بگه که بر اثر حمله موشکی این جانی مرده در صورتی که یک خراش بر بدنش نیست بهتره یا بگه سکته کرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
دکتر رضائی
۲۳:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
از خداوند برای آن عزیز از دست رفته آمرزش و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم!!!!! خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
شایدگلوله هم بهش نخورده ولی از ترس سکته کرده ویا بخاطر جنایت های نیروی هوایی سکته زده به هر حال نظامیان عربستان باید عبرت بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
انشا الله موشک بعدی برادران یمنی شاه ال سقوط به جهنم بفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
هنگام مرگ آل سعود است
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۳:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
آل سقوط ، حالا پول هاي با آورده را بايد بدن سوراخ موش بخرن
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
بالاخره هر چه بوده این موشکهای یمنیها بوده که به قلب فرمانده عربستانی اثر کرده وآن را به درک واصل کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
حاج اسمال
۱۳:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
مرگ ال سقوط نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۰۴:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
سگهای وهابی خیال کردند چون گروه مقاومت براحتی رژیم صهیونیستی را زمینگیر کرد خودشون هم در طی چند روز انصارالله را وادار به تسلیم میکنه.غافل از این که انصارالله گروهی جنگجو و شهادت طلبند که هر نفرش صد سرباز سعودی را حریفند.مقاومت سالهاست در تمرین جنگ است.حزب الله هم همینطور.ملت ایران که دیگر نیاز به تعریف ندارند.شما مفت خورها خیال کردین هرکی ثروتش بیشتره قدرت نظامی اش هم بیشتره؟غافل از این که کوبنده ترین سلاح انفرادی اراده و ایمان جنگجوست نه آهن پاره و ماشین قراضه و تانک مال 100 سال پیش و هواپیمایی که حتی خودشون بلد نیستند روشنش کنند.به امید خدا وعده ی حق نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
سید ابراهیم
۲۱:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
آل سعود دنبال سوراخ موش...
آخرین اخبار