کتیرایی:

اردوی آینده تیم ملی به احتمال زیاد در قم برگزار می‌شود

مربی تیم ملی کاراته گفت: اردوی آینده تیم ملی، به احتمال زیاد در استان قم برگزار می‌شود.

اردوی آینده تیم ملی به احتمال زیاد در قم برگزار می‌شودعلیرضا کتیرایی، مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگارکشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ادروی بعدی تیم ملی گفت: اردوی بعدی تیم ملی به احتمال زیاد در استان قم به مدت یک هفته برگزار می‌شود که البته روز شنبه 23 خرداد ، وضعیت اردو نهایی می‌شود.
 
وی تصریح داشت: تمایل داریم اردویی برپا کنیم، در شان و شخصیت تیم ملی باشد.
 
 کتیرایی ادامه داد: در اردوی آینده انتخاب درون اردویی خواهیم داشت و ریزش نهایی کاراته کاران اواخر اردو مشخص خواهد شد.
 
مربی تیم ملی کاراته در خصوص شرایط جسمانی اردونشینان بیان داشت: وضعیت جسمانی کاراته‌کاها، خوب نیست البته این موضوع طبیعی است که امیدوارم روز به روز، به وضعیت مطلوب‌تر نزدیک و به آمادگی لازم برسند.
 
وی خاطر نشان کرد: بعد از رقابت‌هایی که انجام گرفت، بیشتر تمرکزمان بر روی کارهای بدنسازی بوده چرا که بعد ار مسابقاتی که ورزشکاران در رقابت‌های سوپر لیگ کشور داشتند دچار خستگی شدند و بدن آنها تحلیل رفت که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تمرینات مستمر در اردو، مرتفع خواهد شد.
 
کتیرایی در پایان یادآور شد: تمرینات تیم ملی در ماه مبارک نیز پیگیری می‌شود چون تا مسابقات آسیایی که شهریور ماه سال جاری در یوکاهامای  ژاپن برگزار خواهد شد، زمان زیادی نداریم و 70 روز فرصت داریم تا خود را به بهترین شکل آمادگی برسیم.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.