صافی: قلم فروشان موضع خودشان را نشان دادند!

سرمربی مستعفی تیم ملی کاراته نوجوانان گفت: آنهایی که تهمت قلم فروش به دیگران را می زدند حالا موضعشان مشخص شده است.

احمد صافی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران درباره سایتی که نسبت به مسایل مربوط به کاراته تغییر موضع داده است،‌ عنوان کرد: بسیار جالب است که این سایت منتصب به برخی ها قبلا در مورد یک موضوع حتی شده 50 کلمه مطلب می نوشت اما مدتی است که با چرخش 180 درجه ای دیگر علیه فدراسیون و کادرفنی جدید بخصوص مطلبی را نمی نویسد!


صافی: قلم فروشان موضع خودشان را نشان دادند!

وی ادامه داد: این تغییر وضعیت دادن خوب است اما اگر واقعیات بیان شود بهتر می شود نه اینکه با بی انصافی در قبال برخی افراد رفتار شود.

سرمربی مستعفی تیم ملی کاراته نوجوانان در مورد اینکه گفته می شود سایت مذکور از سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان حمایت می کند و منتسب به دباغیان است، گفت: این سایت در قبال گروه خاصی قبلا بکار می رفت و قلمشان جهت دار بود و حرمت ها را از بین می برد و ادعا هم داشت که برخی قلم فروشند! اما واقعیت برای همه روشن است و حالا مشخص شده که آنها بی چارچوب عمل می کردند. آنهایی هم که نمی دانند خودشان را به ندانستن می زنند!

صافی با بیان اینکه این سایت از گروه ویژه ای حمایت می کند، ‌تصریح کرد: بقیه مطالبی را هم که می نوشت بیشتر شبیه یک "شو" بود در حالیکه ملاک ترغیب و دادن وجه به همان گروه هایی است که هم اکنون و به تازگی در فدراسیون پست گرفته اند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار