ساری؛

شناسايي 620 شهيد ورزشكار در مازندران

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران مازندران از شناسايي 620 ورزشكار شهيد در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسينيان درنشست خبري گفت: 620 شهيد ورزشكار از مازندران كه در عمليات هاي مختلف به درجه شهادت نائل آمدند، شناسايي شدند.

وي با بيان اينكه 18 كانون بسيج ورزشكاران در سطح استان فعاليت دارند افزود: سازمان بسيج ورزشكاران در مسائل فرهنگي و تربيتي نقش به سزايي در تريبت ورزشكاران دارد.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران مازندران با اشاره به اينكه بيست و پنجم آذر مازندران ميزبان كنگره شهداي ورزشكار كشور به محوريت شهيد شاخص ورزش كشور بهرام اسدپور گلوگاهي است تصریح کرد: براي ميزباني شايسته اين كنگره 68 برنامه و جلسه با حضور مسئولان پيش بيني شد.

حسينيان ازساخت چهار كانون بسيج در شهرستان هاي مازندران خبر داد و گفت: كانون بسيج ورزشكاران براي ساماندهي بهتر به ورزشكاران بسيجي در شهرهاي سوادكوه شمالي،كلاردشت، نوشهر و چالوس تا پايان سال افتتاح مي شود.

وي با اشاره به برگزاري مراسم و برنامه متنوع در اعياد مختلف در سازمان بسيج ورزشكاران مازندران افزود: اعزام جامعه ورزشكاران به راهيان نور، ديدار با مراجع تقليد و علما،اعزام ورزشكاران به امام زادگان و مكان هاي تفريحي، ملاقات با خانواده معظم شهدا وجانبازان و ...از ديگر برنامه هاي اين سازمان در استان است.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران مازندران از تجليل نخبگان و برترين ورزشكاران بسيجي خبرداد وتصریح کرد: سايت بسيج ورزشكاران مازندران از امروز فعاليت خبري و رسانه اي خود را آغازكرد.

حسينيان با بيان اينكه برخي از قهرمانان ورزش المپيك و جهان براي يادآوري خاطرات شهدا ورزمندگان به مناطق جنگي جنوب اعزام شدند، گفت:نشست مربيان حلقه صالحين، محفل انس با قرآن، غبارروبي گلزار شهدا، روشنگري ورزشكاران با سياست روز دنيا، حضور گستردهورزشكاران بسيجي در راهپيمايي ها و .... از ديگر برنامه مهم سازمان بسيج ورزشكاران است.

وي از افتخارآفريني ورزشكاران مازندراني در مسابقات مختلف برون مرزي خبر داد و افزود:با توجه به اينكه مازندران گل سرسبد ورزش كشور است بيش از 50 درصد مدال هاي كسب شده ملي پوشان توسط ورزشكاران مازندراني كسب مي شود.


انتهای پیام /گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.