تازه‌های نشر؛

«گزنه» پس از 3 سال انتظار به بازار کتاب آمد

کتاب «گزنه» به قلم حسن فرهنگ‌فر پس از 3 سال توقف در پشت سد کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به بازار کتاب آمد.

حسن فرهنگ‌فر، نویسنده‌ی مجموعه داستان «گزنه» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتشار کتاب «گزنه» پس از 3 سال توقف در پشت سد کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: این کتاب مجموعه‌ی داستانی بوده که 13 عنوان داستان با عناوینی همچون «شاه بلوط»، «گزنه» و «زن زیر تیر برق» را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: «گزنه» واقعیت‌های اجتماعی را در قالب 105 صفحه به مخاطبان ارائه کرده تا به تبیین چیزهایی بپردازد که به دید عموم نمی‌آید و به زبان دیگر کمتر آن‌ها را آزار می‌دهد.

این نویسنده ادامه داد: یک هنرمند از درد‌های اجتماعی آن‌چنان زجر می‌کشد که آدم معمولی نمی‌کشد، حال این هنرمند شاعر،َ موسیقی‌دان یا نویسنده باشد.

فرهنگ اظهار داشت: امسال 2 عنوان از کتاب‌های من موفق گرفتن مجوز شدن که قبلاً این مجوز را نمی‌گرفتند که یکی از آن‌ها رمان «روایت دیگری هم دارد» بوده و کتاب دیگر «گزنه» است.

وی افزود: «روایت دیگری هم دارد» عنوان کتابی است که پیش از این انتشارات بوتیمار در 250 صفحه آن را منتشر کرده بود اما بعدها به اجبار اصلاح شد و در 183 صفحه به بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه شد.

فرهنگ خاطرنشان کرد: انتشارات «چشمه» وظیفه‌ی انتشار کتاب «گزنه» را بر عهده گرفته بود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار