اولین سامانه ملی همسان گزینی فردا افتتاح مي شود

سامانه ملی همسان گزینی سایت تبیان فردا دوشنبه 25 خرداد ماه سال جاری رونمایی می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، زهره حسینی مدیر پروژه همسان گزینی سایت تبیان  عنوان با اشاره به راه اندازي سامانه ملي همسان گزيني اظهار کرد : دو سال پیش اتاق فکری در موسسه تبیان تشکیل شد که در ابتدا قرار بود بر اساس مدل و الگوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی، خدماتی در زمینه انتخاب همسر به کاربران سایت تبیان ارائه شود. پس از چندین جلسه هم اندیشی با دکترگلزاری، معاونت محترم ساماندهی امور جوانان و تعاملات موسسه تبیان با وزارت ورزش و جوانان شبکه مشاورین که براساس سند ملی مشاوره ازدواج فعالیت می کنند در کنار سه شبکه‌ی دیگر این سامانه یعنی شبکه‌ی‌ معرفین، شبکه‌ی‌ امنای استان‌ها و شبکه‌ی راستی آزمایی طراحی شد که روز دوشنبه 25 خرداد رونمایی می شود. 

مدیرپروژه همسان گزینی سایت تبیان در رابطه با چگونگی استفاده از خدمات این سامانه به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : بانک اطلاعاتی وسیعی از معرفین و واسطین ازدواج در این سامانه ثبت شده است تا اشخاص حقیقی و حقوقی که با نیت معنوی در زمینه معرفی برای ازدواج فعالیت می کنند به صورت منسجم و متمرکز بتوانند اقدامات سازنده‌تری داشته باشند. همان طور که قبلا اشاره شد شبکه‌ی مشاورین نیز در کنار معرفین و واسطین وظیفه ارائه مشاوره و آموزش در زمینه انتخاب همسر به جوانان و خانواده‌ها را به عهده دارند . شبکه‌ی امنای استان‌ها نیز از افراد ذی‌صلاح شناخته شده و معتبر در هر استان تشکیل شده که وظیفه دارند اطلاعات واسطین و معرفین هر استان را تایید و بر کار آنها نظارت داشته باشند. در شبکه راستی آزمایی اطلاعات جوانان متقاضی ازدواج که به این سامانه مراجعه کرده‌اند پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی در مورد تایید هویت و درستی اطلاعات و هم چنین مصاحبه‌ی نیم ساعته با هر فرد تایید و در اختیار معرفین قرار گرفته تا موارد مناسب را معرفی کنند. 

حسینی تصریح کرد: این سامانه بر بستر دیتا سنتر سایت تبیان بارگذاری شده و اطلاعات معرفین و جوانان متقاضی ازدواج به صورت کد ثبت شده و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محم
۰۰:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران ومدیران سایت.کاش بجای راه اندازی سایت فکری بحال ریشه مشکل جوانان کنیم....وتو بحث اشتغال جوانان فعالیت کنیم.که تو فضای واقعی اقایون وخانوما باهم راحت بتونن ازدواج کنن.فکر نمیکنم ازدواج تو سایت و فضای مجازی بافرهنگ وجامعه اسلامی ما هم خونی داشته باشه!اگر کسی اینجا ازدواج کرد مارم بی خبر نذارین.....!!!!
آخرین اخبار