این روزها با وجود بیماری در تدارک برگزاری کنسرت بزرگی در تهران هستم و تمام مراحل صدور مجوز انجام شده‌ است.

غلامرضا صنعتگر خواننده آهنگ به‌یادماندنی «میشه ضامن بشی امام رضا (ع)» در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت هنری خود با وجود بیماری که درحال مبارزه با آن است گفت: این روزها خود را برای برگزاری کنسرت بزرگی در تهران آماده می‌کنم، تمام مراحل صدور مجوز انجام شده‌ است و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری این کنسرت زحمات زیادی کشیده‌است امیدوارم بتوانم یک شب بسیار خاطره‌انگیز را کنار هموطنان عزیزم سپری کنم.

وی در خصوص وضعیت بیماری خود نیز اظهار داشت: مراحل اولیه شیمی‌درمانی‌ام به پایان رسیده و یک عمل سنگین نیز انجام داده‌ام، اما بعد از ماه مبارک رمضان دوره دوم شیمی‌درمانی‌ام را آغاز خواهم‌ کرد و یک عمل سنگین دیگر نیز پیش‌رو دارم و امیدوارم با دعای خیر مردم سلامتی خود را بدست بیاورم و بتوانم با قدرت و انرژی بیشتر به عرصه موسیقی و مخاطبانم خدمت کنم، من حتی هیچ‌گاه دوست نداشتم که نام این بیماری را به زبان بیاورم و امید این را دارم که به بهبودی برسم.

این خواننده بندرعباسی در خصوص آلبوم خود گفت: 2 سال پیش کارهای آلبومم را به اتمام رسانده‌ام و فقط زمان انتشار آن برعهده تهیه‌کننده است و امیدوارم که هرچه زودتر این اتفاق بیافتد. چون قرار است در کنسرت پیشرو از آهنگ‌های این آلبوم استفاده کنم.

وی تصریح کرد: اتفاقات خوب این روزها روحیه مضاعفی به من داده است که با قدرت و انرژی به روی صحنه بازگردم و حتی برنامه‌هایی هم برای برگزاری کنسرت در کلان شهرهای ایران دارم و امیدوارم کسانی که قول همکاری داده‌اند شانه خالی نکند و این اتفاق بسیار خوب هرچه زودتر برایم انجام شود.

صنعتگر در پایان با اشاره به حال و روز این روزهای موسیقی گفت: به نظر من حال و روز موسیقی خوب است و هرکدام از عزیزان و هموطنان گرایش به سبک و سلیقه خاصی پیدا کرده‌اند باید به این سلیقه‌ها احترام بگذاریم و امیدوارم روزی برسد که با همدلی همه هنرمندان عرصه موسیقی یک حرکت بهینه در این عرصه انجام شود و از جوانانی که علاقه مند به این هنر هستند درخواست می کنم که با دید بهتر و مثبت اندیشی و دادن انرژی به مردم به کار خود ادامه دهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار