حجت‌الاسلام نیک‌نژاد:

فعالیت 5 هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان/ با کمبود مبلغ مواجهیم

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: 5 هزار مبلغ در "ماه مبارک رمضان" برای تبلیغ و ترویج معارف اسلامی به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند.

فعالیت 5 هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان/ با کمبود مبلغ مواجهیمبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛حجت‌الاسلام نصیر نیک‌نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در همایش طلایه‌داران مبلغین در یادمان شهدای هفته‌تیر با اشاره به شبکه‌ی تبلیغی سازمان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شبکه‌ی تبلیغاتی که در ماه رمضان پیش‌بینی کرده‌ایم که بالغ بر 5 هزار مبلغ به نقاط مختلف کشور که بالغ بر 10 هزار مسجد برای اقامه نماز و سخن‌رانی اعزام کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات یادآور شد: هم‌اکنون ما با کمبود مبلغ مواجه هستیم و انتظار ما از ائمه جماعات کشور این است که از ظرفیت بسیار بالای خود جهت رفع نیازهای مردم در ماه رمضان استفاده کنند.

انقلاب اسلامی مارا محرومین به پیروزی رساندند

در ادامه‌ حجت الاسلام یاسینی نماینده ولیه فقیه در زکات استان تهران با اشاره به  نام بردن کلمه زکات در قرآن اظهار داشت: در آیات نورانی قرآن کریم کلمه‌ی زکات 32 بار آورده شده که از این تعدد 28 تعداد آن در کنار کلمه‌ی نماز مطرح شده است.

وی بیان کرد: تلاش‌های حضرت رسول برای رفع محرومیت و رسیدگی به امور مستضعفین بوده و این وسیله‌‌ای جهت عبور از گردنه‌های سخت دنیا و آخرت است که با کوتاهی ما به محرومین سبب تکذیب آخرت ما می‌شود.

حجت‌الاسلام یاسینی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی را محرومین و مستضعفین به پیروزی رسانده و وظیفه‌ی اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران رفع محرومیت در زمینه‌های بی‌سوادی، بیکاری، غیرآبادی کشور است که این کار با همت مسئولین و لطف خداوند ممکن می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.