با حضور وزیر بهداشت؛

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هادیزاده کاشان به بهره برداری رسید

بهره برداری از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی گوش، چشم، حلق و بینی مرحوم هادیزاده از خیران سلامت کاشانی روز چهارشنبه با حضور دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کاشان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این بیمارستان 48 تختخوابی با 2100 مترمربع زیربنا و اعتباری افزون بر 36 میلیارد ریال در دو طبقه احداث شده است.
 
دکتر محمدحسین اعرابی افزود: بیمارستان هادیزاده که عملیات اجرایی آن از سال 88 آغاز شده است، جایگزین بیمارستان متینی کاشان می شود.
 
وی گفت: برای تجهیز این بیمارستان که شامل اتاق عمل، اتاق پزشک، بخش رادیولوژی و زیرزمین است 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از ساختمان درحال ساحت دانشکده دندانپزشکی کاشان و بیمارستان درحال ساخت مرحوم آیت الله یثربی کاشان بازدید کرد و از نزدیک با روند اجرای این پروژه ها آشنا شد.
 
بیمارستان آیت الله یثربی کاشان دارای 121 تخت و بخش های دیالیز، پیوند کلیه، بخش بستری بیماران کلیوی، اتاق عمل و پیوند کلیه و بخش بیماران دیالیزی، شیمی درمانی و هموفیلی است.
 
این بیمارستان در 12 هزار مترمربع و در سه طبقه توسط خیرین سلامت و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ساخته می شود.
 
برای اجرای این پروژه با 96 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون 160 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح چند طرح بهداشتی و بازدید از پروژه های درحال ساخت به کاشان و آران و بیدگل سفر کرده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.