تبریز؛

اعلام رنکینگ برترین های تنیس ردههای سنی زیر ۱۲ تا ۱۸ سال پسران و دختران

یسنا یاری از آذربایجان شرقی با ۳۵ امتیازصدرنشین زیر 12 سال دختران ،شعف شلش نژاد با ۳۵ امتیاز در رده سومی زیر ۱۶ سال دختران قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ با اعلام سازمان لیگ تنیس ، رنکینگ برترین های کشور در ردههای سنی مختلف دختران و پسران معرفی شدند و یسنا یاری از آذربایجان شرقی با ۳۵ امتیازصدرنشین زیر 12 سال دختران ،شعف شلش نژاد با ۳۵ امتیاز در رده سومی زیر ۱۶ سال دختران قرار گرفتند تا بهترین نتیجه را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال دختران ( پایان مسابقات قهرمان کشوری سال ۹۳ ) یسنا یاری از آذربایجان شرقی با ۳۵ امتیاز درصدر ایستاد و درسا چراغی از تهران با ۳۵ امتیاز و رومینا زینالی از آذربایجان غربی با ۳۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران ( تا پایان جشنواره بزرگ تنیس آپت سال ۹۴) حسام زرگری پور یک امتیازی است و  سینا مقیمی از خراسان رضوی با ۵۹۰ امتیاز ، آریا روغنی از تهران با ۵۱۴ امتیاز و سیاوش شیردل از خراسان رضوی با ۱۶۰ با ۱۶۰ امتیاز اول تا سوم هستند.

در رده سنی زیر ۱۶ سال دختران ( تا پایان مسابقات سال ۹۳ ) ، کیمیا رحمانی از تهران با ۷۰ امتیاز اول شد و ساحل شادکام با ۳۵ امتیاز از البرز دوم و شعف شلش نژاد از آذربایجان شرقی با ۳۵ امتیاز سوم هست.

در رده سنی زیر ۱۸ سال دختران ( تا پایان مسابقات قهرمان کشوری سال ۹۳ ) ، الهه اشرفیان 70 امتیازی است و در این رده سنی غزل پاک باطن از خراسان رضوی با ۳۷۰ متیاز، صدف صادق وزیری از تهران با ۶۸۰ امتیاز و صبا نجفی از تهران با ۳۰۰ امتیاز اول تا سوم هستند.

در رده سنی زیر ۱۸ سال پسران ( تا پایان مسابقات قهرمان کشوری سال ۹۳ ) نیز امیر و امین داورپناه 20 امتیاتزی هستندو مهرداد میر عارفی از قم با ۴۱۵ امتیاز ، امیر حسین بادی از قم با ۳۲۰ امتیاز و مازیار دباغ از اصفهان با ۲۲۰ امتیاز اول تا سوم هستند. 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.