بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر آمریکا زیاده‌خواهی نکند، توافق دست‌یافتنی است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اراده طرف ایرانی برای رسیدن به توافق نهایی جدی است اما از طرف آمریکایی چنین قصدی مشاهده نمی‌شود، در صورتی که اگر آمریکایی‌ها زیاده‌خواهی نکند، توافق نهایی قابل حصول است.

"علاء الدین بروجردی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران گفت: تا کنون بر اساس شواهد، تیم هسته‌ای بر اساس دستورات مقام معظم رهبری و منافع ملی عمل کرده‌اند هرچند برخی انتقادات جزیی نیز می‌توان وارد نمود که بیشتر به منظور تقویت تیم مذاکره‌کننده قابل طرح هستند.
 
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوای اسلامی افزود: قصد طرف ایرانی برای رسیدن به توافق نهایی جدی است اما از طرف مقابل چنین قصدی مشاهده نمی‌شود که طرح ادعاهای واهی و بی‌اساس و موضوعات غیرمرتبط به مذاکرات از جمله بازدید از مراکز نظامی، دلیل بر این امر است.
 
بروجردی افزود: اگر طرف مقابل نیز قصد جدی داشته باشد، نیل به توافق نهایی منتفی نخواهد بود.
 
وی همچنین در مورد تحویل سامانه موشکی اس 300 از سوی روسیه تصریح کرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته، طرف روسی متعهد شده در اسرع وقت اقدام به تحویل اس سیصد کند.
 
بروجردی در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر ترکیب آینده مجلس گفت: فعلاً هیچ ارزیابی از این امر نمی‌توان داشت و باید منتظر گذشت زمان بود.
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار