امیر سرتیپ پوردستان در کنار شهدای غواص:

حضور قدرتمند مسئولان جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی مدیون شهداست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عزت و اقتدار ملت ایران و حضور مسئولان ما در مجامع بین‌المللی و در مقابل دشمنان، به برکت شهدا و روح بزرگ آنان است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم ادای احترام به مقام والای شهدای غواص عنوان داشت: دشمن به خیال خود فکر می‌کرد با شکست در عملیات کربلای 4 دیگر کربلای والفجر 8 وجود ندارد و کار تمام شده است.

وی افزود: روح بزرگ شهیدان مانع از این تصور باطل شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز عزت و اقتدار ملت ایران و اینکه ما در مجامع بین‌المللی در مقابل دشمنان می‌ایستیم و مسئولان ما با قدرت پاسخ آن‌ها را می‌دهند به برکت مجاهدت شهیدان و روح بزرگ آنان است.

امیر پوردستان با اشاره به مسائل منطقه گفت: آمریکا پس از 11 سپتامبر به منطقه ما نیامده بود که صرفا افغانستانی که ارتشی نداشت و یا عراقی را که صدام در آن غلام حلقه به گوش آمریکا بود تصرف کند؛ هدف آمریکا تهاجم به ایران بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مورد علت عدم تهاجم نظامی آمریکا به کشورمان در آن برهه اینگونه گفت: مولفه‌های بی‌شمار ملت ایران که در رأس آن ولایت و رهبری معظم انقلاب هستند و نیز در کنار آن ملت آماده‌ای که منتظر اشاره رهبر خود برای هرگونه مجاهدتی است، در کنار قدرت ارتش و سپاه و ناجا مانع از این کار شد.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز در یک پیچ تاریخی، دشمنان نحوه مقابله خود را تغییر داده‌اند و به سراغ جنگ‌های نیابتی رفته‌اند، علت آن وجود همین مؤلفه‌های قدرتمند در ایران اسلامی است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار