خوش خبر: با زیرکی می توانیم سه امتیاز دیگر از آمریکا بگیریم/ ظریف به بازی امروز نمی رسد

سرپرست تیم ملی والیبال کشور درباره شرایط تیم گفت: به غیر از ظریف که به این بازی نمی رسد، مصدوم جدی نداریم و ملی پوشان از شرایط فیزیکی و روانی خوبی برخوردارند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر خوش خبر  با مقایسه حضور ایران در لیگ امسال نسبت به دوره های گذشته، داشتن تجربه و پختگی بازیکنان را نقطه قوت تیم دانست و افزود: شرایط تیمی ایران واقعاً هماهنگ تر است و بازیکنان حرفه ای تر رفتار می کنند. 

وی ادامه داد: شرایط نسبتا خوبی نسبت به بازی های خارج از خانه داریم؛ بعد از استرس و خستگی راه، ریکاوری کامل انجام شده و برد برابر آمریکا نیز روحیه خوب بچه ها را مضاعف کرده است.

سرپرست تیم ملی والیبال کشور شرایط تیم، برای رویارویی دوباره با آمریکا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به غیر از ظریف که به این بازی نمی رسد، مصدوم جدی نداریم و ملی پوشان از شرایط فیزیکی و روانی خوبی برخوردارند.

خوش خبر با بیان این که بچه ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند، افزود: این تمرینات همراه با حمایت تماشاچیان و مردم کشورمان نوید موفقیت می دهد.

او با ابراز امیدواری از کسب تمامی امتیازات خانگی، گفت: اگر بتوانیم همه بازی های خود را ببریم بعید نیست به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعد صعود کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص شرایط تیم رقیب نیز اظهار داشت: آمریکا تیم بسیار قدرتمند و باهوشی است و با آنالیز تیم ما، امشب بازی متفاوتی خواهد داشت. ملی پوشان ما می توانند با هوشمندی و زیرکی 3 امتیاز دیگر از این تیم بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار